Grym! Är det där förresten klocknördmotsvarigheten till när nyrika Östermalmare inte sprättar bort etiketterna på sina svindyra halsdukar från NK, eller när @Fadershan inte tar bort klistermärket från sin New Era-keps?Blankis
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grym! Är det där förresten klocknördmotsvarigheten till när nyrika Östermalmare inte sprättar bort etiketterna på sina svindyra halsdukar från NK, eller när @Fadershan inte tar bort klistermärket från sin New Era-keps?Blankis
Hahaha oklart värre.. höll på med lite fix igår och ville prova nåt nytt så justerade in en gammal nos-länk för test.. tog emot att dra bort lappen direkt baraGrym! Är det där förresten klocknördmotsvarigheten till när nyrika Östermalmare inte sprättar bort etiketterna på sina svindyra halsdukar från NK, eller när @Fadershan inte tar bort klistermärket från sin New Era-keps?
Haha, var precis på väg att kommentera samma sak själv! Fast jag tänkte mer på folk som inte sprättar bort etiketten på kavajärmen.Grym! Är det där förresten klocknördmotsvarigheten till när nyrika Östermalmare inte sprättar bort etiketterna på sina svindyra halsdukar från NK, eller när @Fadershan inte tar bort klistermärket från sin New Era-keps?
Är det där en JBL-högtalare i bakgrunden?Även denna spegelblank, svårt att fånga på bild.
Mmm, gammal skrutt. L36Är det där en JBL-högtalare i bakgrunden?
Behöver lite omvårdnad
Verkar inte riktigt som du förstått ändå. Fel tråd i vilket fall.Jag har ganska nyligen upptäckt just det som denna tråd handlar om.
Speciellt kontrasten mellan blank djupsvart urtavla och kromade markörer är något speciellt!
Här mina två klockor så långt. Nu går väl dessa inte under vintage? men nu råkar tråden vara här.
Vad menar du? Det som är "blankt" är glaset i ljuset.Jag har ganska nyligen upptäckt just det som denna tråd handlar om.
Speciellt kontrasten mellan blank djupsvart urtavla och kromade markörer är något speciellt!
Här mina två klockor så långt. Nu går väl dessa inte under vintage? men nu råkar tråden vara här.
Vad menar du? Det som är "blankt" är glaset i ljuset.
Edit. Puck tvåa.
Ok, jag har missförstått. Ni får gärna förklara.
Och det finns ju trådar på forumet för vita, blåa osv urtavlor, och detta är det enda jag hittar för svarta urtavlor. Jag vet inte vad som går att missförstå med trådstartarens inlägg.
Kanske forumets tydligaste trådtitel. Oavsett om tavlorna är blanka eller inte så de på fel del av forumet. Du får väl starta en tråd på diskussionsdelen för svarta tavlor om det nu saknas.Vad jag kan se är urtavlorna faktiskt blanka.
Och vad syftar namnet på denna tråd på med "blanka"?
Kanske forumets tydligaste trådtitel. Oavsett om tavlorna är blanka eller inte så de på fel del av forumet. Du får väl starta en tråd på diskussionsdelen för svarta tavlor om det nu saknas.
Oj, vad du levererar!