Passar på innan någon kniper den
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Asså klockan i sig är ju grym men är den blank?Hade ännu en med hyfsat blank och svart tavla...
Tack och det är supersvåra att avgöra och därför skrev jag hyfsat men jag tycker nog den är halvblank!?Asså klockan i sig är ju grym men är den blank?
Haha okey, hade nog sagt matt men jag är ju ingen expert.Tack och det är supersvåra att avgöra och därför skrev jag hyfsat men jag tycker nog den är halvblank!?
Då är vi två!Haha okey, hade nog sagt matt men jag är ju ingen expert.
Det bara fortsätter trilla in roliga klockor hos dig. Fortsätt så
Denna har jag haft ett tag och postat några gånger tidigare, var nog oanvänd när jag fick denDet bara fortsätter trilla in roliga klockor hos dig. Fortsätt så
Fin! Vad stjäl dess uppmärksamhet? Annat fint vintage eller är det måhända modernt krafs!?Farfars klocka som tyvärr får alldeles för lite tid på armen
Lite både och, just nu har den konkurrens från en Rolex 16610 och modernt krafs i form av en AP RO. Men så fort det blir dags för kostym igen lär omegan åka på lite oftare!Fin! Vad stjäl dess uppmärksamhet? Annat fint vintage eller är det måhända modernt krafs!?
Vart hittade du? Haha får man fråga sånt?Hur ofta hittar man en Lemania TG 195 med helt orörd urtavla, i originalskick!
och med en härligt blank svart urtavla...
Bara turVart hittade du? Haha får man fråga sånt?
Fin!
Ser typ blå ut på sista bilden!Denna Lemania TG 195 med orörd tavla kan man verkligen tycka kvalar in i tråden.
Kolla skuggan på sekundvisaren på bilden
efit sorry, missade att jag redan lagt in en bild, men jag lägger till en till bild
Ha ha, ja tavlan är så spegelblank så att den reflekterar det vita innertaketSer typ blå ut på sista bilden!