• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den smala tråden om ROLEX Yacht Master!

Efter att varit en åskådare här på forumet under en lång period, så fick jag tummen ur för att visa upp min 16622, och förhoppningsvis sätta lite glädje hos andra som är sugna på samma modell! Otroligt nöjd med klockan, som smälter in bra i de flesta sammanhangen. Man slutar inte att älska denna fina urtavla!
IMG_0537.jpeg

Bilagor

• IMG_0539.jpeg
    IMG_0539.jpeg
    503.2 KB · Visningar: 2
Efter att varit en åskådare här på forumet under en lång period, så fick jag tummen ur för att visa upp min 16622, och förhoppningsvis sätta lite glädje hos andra som är sugna på samma modell! Otroligt nöjd med klockan, som smälter in bra i de flesta sammanhangen. Man slutar inte att älska denna fina urtavla!
IMG_0537.jpeg
Kan inte göra annat än att hålla med. Urtavlan är fantastisk. Otroligt svårt att fokusera på läsning i solen när den glimmar så förföriskt...
1000000216.jpg

IMG_0537.jpeg
Grattis och välkommen i tråden!

In a world of Submariners, be a Yacht-Master.

Vad tycker ni om denna?
Det var klockan som fick mig intresserad av klockor när jag var 15. Alltid gillat kontrastet mellan oseguldet och gummibandet.

Långt utanför budget dessvärre

Bilagor

• 1000006765.png
    1000006765.png
    208.7 KB · Visningar: 1
Vad tycker ni om denna?
Det var klockan som fick mig intresserad av klockor när jag var 15. Alltid gillat kontrastet mellan oseguldet och gummibandet.

Långt utanför budget dessvärre
Döläcker. Jag är dock ett enormt fan av YM. Tycker ytterst få av deras modeller är en besvikelse. Om du verkligen avgudar den är det värt att spara och vänta på. Tog mej 6 år av klockintresse innan jag köpte min YM och den är inte i närheten av priset för din modell😅 Med det sagt har jag hört att oyster flex bandet kan vara lite krångligt att köpa på andrahandsmarknaden. Om klockan inte passar kan du inte gå in och be om att ändra storlek eller liknande. Tror inte man kan köpa bandet direkt från Rolex heller så du kommer behöva betala en rätt saftig summa hos någon annan för ett band som passar skulle jag tro! Kan såklart ta andra band om du vill men ändå bra att ha i åtanke👍

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp