• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora 10:10/22:10-tråden

10:10, drar på lite musik och kaffe så länge dottern sover. (Hon han givetvis vakna innan jag hann posta inlägget)
0xXURM5.jpg

:)

Ska kolla Motala AIF (div 1) mot DIF i Svenska Cupen ikväll. Hoppas på kul fotboll. Ska bli kul se om MAIF har nåt att sätta emot. De gick i stort sett obesegrade genom 2:an förra året å ligger nu mitt i 1:an...

Satt ju rätt hårt inne om jag ska tro på mitt Twitterflöde, men gick ju vägen för Djurgår'n till slut. Hoppas du hade trevligt åtminstone! :)

Satt ju rätt hårt inne om jag ska tro på mitt Twitterflöde, men gick ju vägen för Djurgår'n till slut. Hoppas du hade trevligt åtminstone! :)

Jo visst. MAIF höll emot bra i 60 min å styrde matchen mer eller mindre. Men sen orkade dom inte mer.
0-4 blev. Den sista baljan i 93:e... :-(

Men mycket folk å kul att se att de ändå stod upp så bra som dom gjorde en större del av matchen. Ett par år till så hoppas jag dom är att räkna med i Superettan i alla fall!

Tillbaka
Topp