• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora 10:10/22:10-tråden

När jag nu tog en bild som råkade visa den ultimata tiden lägger jag upp den här också.
dsc_0687h-jpg.90491

Häpp!

Ett experiment/alternativ till "Dagens Klocka"-tråden. LIte kul sätt att få inblick i fellow klock-nördars vardag/fritid/intressen etc. Just 10:10/22:!0 är ju ett "magiskt" klockslag i klockbranchen. ;)

Instruktioner; ta en bild av din klocka i den situationen du befinner dig i kl. 10:10 eller 22:10 & posta här. Hellre en cool ögonblicksbild än ett fulländat fotografiskt underverk... Gärna med en liten beskrivning av vad som försigår.
(har en känsla av att 22:10-bilderna kan bli liiiite roligare än 10:10, men vem vet... :cool: )

Jag börjar, dock inte så spännande... Tar en f.m. kaffe ur pulvermaskinen på kontoret en vanlig fredag mitt i månaden...

82864BE1-44D5-4A27-9B1A-2D497F7538FE-12479-00002115B20B2663.jpg

Vad tror ni fellow klock-missbrukare - kan detta va´nå´t?
Kul tråd. Ska försöka komma ihåg.

Tillbaka
Topp