Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Känns lite som att tråden börjar komma ifrån tanken som Rock_N_Ron hade vi skapandet?
Halva grejen var väl att situationen man är i vid tillfället skulle framkomma, även om det bara var att man plockar ur diskmaskinen.
Många av inläggen är bara bilder som visar en "glad klocka" och inget mer.
Väldigt fina klockor dock![]()
Känns lite som att tråden börjar komma ifrån tanken som Rock_N_Ron hade vi skapandet?
Halva grejen var väl att situationen man är i vid tillfället skulle framkomma, även om det bara var att man plockar ur diskmaskinen.
Många av inläggen är bara bilder som visar en "glad klocka" och inget mer.
Väldigt fina klockor dock![]()
Aaaaaaaahaaa! Men vem orkar läsa trådstarten?Precis så! Det var min förhoppning när den startades och så den skulle skilja sig från "dagens klocka"-trådar.
Posta på lite action-bilder!![]()
Aaaaaaaahaaa! Men vem orkar läsa trådstarten?
Men nu blir det actionbilder när det ska postas i denna tråd framöver.![]()
Samm procedur här oxå... men det är en 14-espresso
![]()
Då kör jag på "gör om, gör rätt" och vänder på klockan nuVad har jag sagt om 10 i 2 bilder?!? Inte OK!
Fin klocka & schysst espresso, dock! Du får se till att ta en 10 över 10 i morgon istället!
(och för säkerhets skull, så det inte missuppfattas så slänger jag in en säkerhets-smiley =>)
GMT igen?Superfin!
Jag var på jakt efter en PEPSI när jag köpte BLNR .... men suget fortsätter att växer och växer för varje dag som går.