Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt fina förpackningar, men jag skulle vilja föreslå att du behåller påsen, boken och yterlådan så dessa inte blir allt för slita under passaroundenMåste säga att den är förpackad på ett väldigt fint sätt, hoppas att den håller genom hela passarounden
![]()
![]()
![]()
vad har du för storlek på handleden?Fungerar lika bra till "hundkläderna"
![]()
Cirkus 18,5!vad har du för storlek på handleden?
alright tack!Cirkus 18,5!
Jag är väldigt glad att vi tog den minsta varianten eftersom den sitter väldigt fint på handleden men är helt platt så några millimeter till och den hade varit för stor.
Skrev otydligt, menade givetvis den mindre varianten. Men det är en Cartier Tank Solo Large, det har du rätt i!Visst är det large varianten?
Grymt! Storleken känns perfekt på alla sätt.Skrev otydligt, menade givetvis den mindre varianten. Men det är en Cartier Tank Solo Large, det har du rätt i!
Här kommer information från Nymans UR:
Artikelnummer: W5200003
Typ: Herr
Kaliber: Calibre Cartier 690
Armbandsfärg: Svart
Urverk: Quartz
Boett: Rostfritt stål
Urtavla: Silver
Glas: Safirglas
Armband: Alligatorband
Mått: 34,80 x 27,40 mm
Vattentät till: 3 ATM (30 meter)
Garantitid: 2 år
Säljs i butik: Stockholm
Pris: 22 600 kr
![]()
Storleken är perfekt, samma sak med detaljer som exempelvis de blå visarna. Ursäkta för allt hår som kommer ivägen för klockan!Grymt! Storleken känns perfekt på alla sätt.
Skynda på med turordningen innan jag går sönderTycker jag med
![]()
Turordningen är väl redan satt?sjukt spänd på detta. Ska bli riktigt roligt och hoppas man kommer högt i turlistan så den inte är slutkörd när den dyker upp![]()
Du kan väl raka dig?Storleken är perfekt, samma sak med detaljer som exempelvis de blå visarna. Ursäkta för allt hår som kommer ivägen för klockan!
![]()
![]()
![]()
jaså, vart står den!?Turordningen är väl redan satt?
sorry såg att du inte var med på "första" passarounden som jag är med i. Den första gruppens turordning är iaf satt.jaså, vart står den!?
Det är oss du håller på halster!!Börjar jobba på listan efter den sena lunchen!
![]()
Akta klockan!Börjar jobba på listan efter den sena lunchen!
![]()
Storleken är perfekt, samma sak med detaljer som exempelvis de blå visarna. Ursäkta för allt hår som kommer ivägen för klockan!
![]()
![]()
![]()
Jupp!Bara jag som trimmar armhåren?![]()
+1 skulle utan problem kunna vara stand in för chewbacca utan dräkt.Bara jag som trimmar armhåren?![]()
+1 skulle utan problem kunna vara stand in för chewbacca utan dräkt.
Trimmar du hela armarna eller bara vid handleden?Fasen boys? Ludna armar som skymmer den snygga länken, why?![]()
Höll den på behörigt avstånd, var mest rädd för att den skulle lukta rökAkta klockan!![]()