Neråt imorgonRör sig klockan uppåt i landet idag ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Neråt imorgonRör sig klockan uppåt i landet idag ?
Vi ser helst att du undviker vuxendräggel också!Mötte precis upp @Seikosthlm för en överlämning, tack för den trevligt pratstunden!
Paketöppningen får vänta lite då jag vill undvika barndräggel över klockan
![]()
För sentVi ser helst att du undviker vuxendräggel också!
Spännet stängs lätt om du trycker en bit ned på det. På själva lädret så att anordningen fjädrar ned i låset ☺Kunde inte hålla mig och klämde lite på den under rasten.
Härlig klocka måste ja säga, dock tycker jag att spännet är lite obehagligt. Den är verkligen stiff och tycker det läskigt att öppna och stänga klockan.
Sen så undrar jag om när man har klockan runt boxens kudde? Personligen upplever jag att den är alldeles för tight och man måste jobba lite för att låsa fast spännet runt denna? Kan detta skada spännet lr armbandet på något sätt då kudden sitter alldeles för tight för spännet? Jag är super försiktig, men som sagt det är lite obehagligt.
PEPP!Efter att ha klämt lite extra på Frank the tank (ja jag har döpt honom till Frank) igår är det dags för honom att vandra vidare till @ozzyozzy.
Mina tankar och upplevelser om klockan kommer senare ikväll. Vill även passa på att skicka ett stort tack till dom som gjorde detta möjligt![]()
![]()
Efter att ha klämt lite extra på Frank the tank (ja jag har döpt honom till Frank) igår är det dags för honom att vandra vidare till @ozzyozzy.
Mina tankar och upplevelser om klockan kommer senare ikväll. Vill även passa på att skicka ett stort tack till dom som gjorde detta möjligt![]()
![]()
Jag är på väg till påskstängande dagis, men några glada killar med wristshots borde vi väl kunna bjucka på!Ni får ju ge oss lite bilder från er överlämnings-gtg, för snart är det väl dags för vår kära tank att börja flyga runt landet, och personliga överlämningar blir ju då få!
Den ser rädd ut den lilla jävelVi körde en snabböverlämning, Daniel var en trevlig prick som verkar vårdat den väl. Nu skälver DJ:n inför konkurrensen!
![]()
W5200003, sugen?Vad är det för referens? W5200005?
Snyggt, tycker nästan att den ser stor ut i jämförelse med RolexenOk, då kör vi!
Vilken låda börjar vi med?
![]()
Tyvärr Cartier, först gyros.
![]()
Är magen glad är ozzyozzy glad, så NU kör vi:
![]()
Snygga boxar och booklet med cert.
![]()
Bam!
![]()
@CbbLe s Bratte fick också vara med och titta (finns på K&S, han säger att ni ska köpa den). Han sa åt tanken att gå ett varv runt kvarteret innan han fick komma in i värmen.
Lite wristies:
![]()
![]()
Svårt att fånga de blånerade visarna.
![]()
![]()
Storleksjämförelse
![]()
Lirar med jeans & t-shirt också tycker jag?
![]()
Jag har befunnit mig i påskkoma på landsbygden men är redo med nya bilder och åsikter imorrn!
Hur stora handleder har du?Ska bli spännande att få prova den.
Är lite rädd att den kommer vara för liten för mig.![]()
Vad är det som inte är positivt med klockan?![]()
Sådär. Då har den ena, av de två, hamnat hos mig!
Intryck kommer! Det första är (dessvärre) inte bara positivt.
Men. Vi får se om den växer!![]()