Camo00
Diamant
Men en gammal GMT med knallrosa och ljusblått insert är supermanligt...?Vinner jag har hustrun redan strategiskt dömt ut den som en tjejklocka.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Men en gammal GMT med knallrosa och ljusblått insert är supermanligt...?Vinner jag har hustrun redan strategiskt dömt ut den som en tjejklocka.![]()
Jepp.Men en gammal GMT med knallrosa och ljusblått insert är supermanligt...?
Vadå, imorgon finns där väl en professionell fotograf och allt?? Ös på med bilder!!!Ber om ursäkt för dålig uppdatering men det har varit en hektisk vecka för mig med flytt då jag inte ens använt klockan vid tillfälle pga reprisken! Imorgon ska jag på bröllop så kommer nog vara dåligt då också så ni vet.
Slänger med senaste handledsskottet från bilen påväg till annan ort för just bröllopet!
![]()
Haha må så vara.Vadå, imorgon finns där väl en professionell fotograf och allt?? Ös på med bilder!!!
Nu har du lovat!Haha må så vara.
"Hej! Du får ursäkta, men kan du försöka fota ett par bilder på klockan jag har på mig, under kvällens gång?".
Tänkte mest på uppdateringen dock!![]()
Då har cartier tank #2 nått näst sista man, dvs mig. Äntligen! Det har ju tagit jättelång tid!
Mötte upp @Fanboy lite snabbt på emporia, glass till dottern och snabbt hem. Trevlig möte och tack för överlämningen!
Men nu klockan... Öppnade lådan lite snabbt och möttes av en klocka i barnstorlek! Men va fan! Är den såååå liten.... Ja ja, får hem och prova i lugn och ro.... Så öppnar lådan som känns lite halvtaskig med satininnehåll och tar loss damuret... Jag vet... jag låter jävligt negativ, vilket jag lite är också. Lite besviken. Men va 17 på med klockan. Likt fler i tråden så är det ju faktiskt så att den växer. Ja inte i storlek om du trodde det men i tanken och tankarna om den.Efter en timme tycker jag t o m att den är ok!
Nu efter tre timmar så gillar jag den! Som det kan bli! Kommer bli kul att ha den denna vecka så får vi se om jag kommer omfamna den av hela mitt hjärta?!? Eller också inte omfamna den av hela mitt hjärta. Vem vet... Vi får se
Lite pics
![]()
![]()
![]()
Funkar skitbra till birkenstock och camoshorts!
![]()
Stämmer, jag visste den skulle vara liten men när jag öppnade lådan var den ännu mindre! Lite som du vet att dum dummare 2 är kass, men inte så kass!Skoj att den växer på dig @Johnne! Var det framförallt storleken som du inte gillade först?..och vad var det sen som du började gilla med den?
Spännande att denna passaround snart är färdig och det blir utlottning!
Ser bra ut till vit skjortaDå har Tanken äntligen nått Sthlm och undertecknadTack @Roffe för ett välinslaget paket. Detta är min första passaround och när jag förstod att det skulle bli en Tank tvekade jag inte på att hänga med. Gillar verkligen elegansen i Cartier som varumärke med allt vad det innebär! Jag klär mig dessutom ganska dressat dagligen så den borde ju passa perfekt för det.
Mitt första intryck är kluvet. Så sjukt snygg på kudden i lådan, men vääääldigt liten på armen. Bredden är ok men den hade gärna fått vara ett par mm längre. Vanesak? Får väl se. Bjuder på några inledande handledsskott, mer kommer!
![]()
![]()
![]()
Ser bra ut till vit skjorta![]()
Perfekt!!Dagens Cartier, idag med linnekostym.
![]()
Perfekt!!
Det var samma för mig. Hade jag beställt den till mig själv hade jag börjat gråta när jag sett storleken, men den växer fort!!Måste säga att den växer på mig. Efter första dagen var jag rätt besviken, men idag till kostym är den riktigt vass...![]()