• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora fisketråden (linan?).

Om någon vill ha gädda men inte vill ge sig ut i regnet.

1761288313121.png

Imorgon är det skarpt läge! Klockan ställd! stjärnorna lästa, offringar till gudarna och varenda knut tafs och kniv är på Tå. Vi är förberedda. Vi bara väntar nu. Den långa Väntan till imorgonbitti, när jag får skjuta ut båten. Im in the Zone. Inget material som jag fårt igenom kommer brista. Det är bara lura upp dem nu. 🐊 skitfiske

IMG_6982.jpeg
IMG_6983.jpeg
IMG_6984.jpeg
IMG_6821.jpeg
IMG_6819.jpeg
IMG_6166.jpeg

Senast ändrad:
Imorgon är det skarpt läge! Klockan ställd! stjärnorna lästa, offringar till gudarna och varenda knut tafs och kniv är på Tå. Vi är förberedda. Vi bara väntar nu. Den långa Väntan till imorgonbitti, när jag får skjuta ut båten. Im in the Zone. Inget material som jag fårt igenom kommer brista. Det är bara lura upp dem nu. 🐊 skitfiske

IMG_6982.jpeg
IMG_6983.jpeg
IMG_6984.jpeg
IMG_6821.jpeg
IMG_6819.jpeg
IMG_6166.jpeg
Skitfiske!
Ta gärna lite kort om det är läge.

Skitfiske!
Ta gärna lite kort om det är läge.
IMG_7011.png
IMG_7013.jpeg

Tack så mycket och Skitfiske på dig med!

De var riktigt svårflörtade idag, vi var på topp och fiskade av sjön på en väl godkänt nivå, ifrån soluppgång till solnedgång var vi ut, och vi gjorde allt för att försöka flörta med höstgrisarna som vi vet är där, men inget verkade fungera idag, ingenting i vår arsenal. Men det har varit busväder ett par dagar och idag var det alldeles stilla och spegelblankt, teorin är att fiskarna tycker det är lite för tyst för att hålla på ränna runt och göra stan osäker, en sådan dag när alla kan både höra och se på.

Jag tycker väl att den teorin verkar ganska logisk för mig. Men jäklar så skönt att vara på sjön hur som helst. Vackra färger i naturen och solen som kom fram efter morgondimman lagt sig. Hatten av till Göddorna som inte lät sig luras denna gången! det kommer flera chanser innan isen lagt sig, det är jag säker på.

8st mindre Gäddor fick vi iaf. Tog vara på hälften utav dem.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp