Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gud vad söt! Fan att man är allergisk, blir en greyhound historia när barnen e störreVår indiska gatuhund har blivit runt 7 månader
![]()
Lite svårt att tro att hon var så här liten när hon kom till oss
![]()
TackGud vad söt! Fan att man är allergisk, blir en greyhound historia när barnen e större![]()
Försökte ta en bild men insåg att mysloken sket högaktningsfullt i mig..
![]()
Söder om Sthlm. Sätra med utsikt över Kungshatt och Sätra naturreservat.Underbar bild! Vart är den tagen någonstans?
Söder om Sthlm. Sätra med utsikt över Kungshatt och Sätra naturreservat.
Herregud vad söta! Jag dom inte är en småhundsmänniska men det där var svårt att motstå.![]()
Har varit hundvakt åt syrrans hund i en månad nu men så var det dags att åka hem till Sthlm idag. Detta resulterade i att Bruno och Daisy blev helt miserabla.
Så söta!![]()
Har varit hundvakt åt syrrans hund i en månad nu men så var det dags att åka hem till Sthlm idag. Detta resulterade i att Bruno och Daisy blev helt miserabla.
Ja dom är extremt söta. Min fru vill ha en men jag vet inte om det är läge att ha tre taxar.. Tror Bruno och Daisy behöver bli lite äldre först.Så söta!
Jag vill ha en långhårig tax någon gång, så jäkla söta! Ser ut som mini-goldens.
Hur kan man säga nej till detta?
![]()
Min sambo har pratat om det innan, nu blev det en golden till men vi får se hur det blir i framtidenJa dom är extremt söta. Min fru vill ha en men jag vet inte om det är läge att ha tre taxar.. Tror Bruno och Daisy behöver bli lite äldre först.
Njae, kan jag inte påstå. Som sälar på ben typ..Min sambo har pratat om det innan, nu blev det en golden till men vi får se hur det blir i framtiden
Är det mycket jobb med tax?
Hehe, låter ju inte så farligtNjae, kan jag inte påstå. Som sälar på ben typ..
Haha, jag berättade det för min fru som har haft 3 strävhåriga taxar. Hon förstod precis vad du menadeNjae, kan jag inte påstå. Som sälar på ben typ..
HahahaHaha, jag berättade det för min fru som har haft 3 strävhåriga taxar. Hon förstod precis vad du menade![]()
Ena de hade var dock lite sjåpig och unvek vattenpölar på slutet, som unghund var hon först fram och i alla vatten. Blev väl bekväm som gammal
Ping @Jens Har inte du lite kläm på dessa raser eller är jag förvirrad som vanligt?Har helt missat denna tråden..
För sammanfatta saker så min rottweiler tik gick och dog i februari..
Suget efter hund är väldigt stort, men vi tycker inte att det passar med valp alls just nu med vår livssituation..
Där emot vill vi ha en familjehund/vakthund
Vi kommer få möjligheten ta över en staffordshire bullterrier, 11 månader hane.
Kan sitt och ligg, stilla mm. Är inte definierad som problemhund alls utan blivit över.
Han är kvar på Kenneln där han är född, mer info har jag inte om det nu..
Vad anser ni om rasen ? Något jag bör titta på extra?
@Eric Jajjamensan P har inte du några staffar eller sviker minnet?Har helt missat denna tråden..
Suget efter hund är väldigt stort, men vi tycker inte att det passar med valp alls just nu med vår livssituation..
Kan sitt och ligg, stilla mm. Är inte definierad som problemhund alls utan blivit över.
Har lite koll o erfarenhet av den här typen av hund.Ping @Jens Har inte du lite kläm på dessa raser eller är jag förvirrad som vanligt?
Har helt missat denna tråden..