• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora hundtråden!

E5EF0FE7-2D3D-41CA-A71F-F979A832A4A1.jpeg
Den här outfiten matchar Agazzis personlighet perfekt! Men vi nöjde oss med jackan...

996718B5-3E6C-4A15-A0EB-4B5DD8DCA51C.jpeg
Sova lite efter en hård dag. Men fan vad husse bre’r ut sig i soffan...
:D:D älskar när hundar ligger på rygg.
De ser så rofyllda och skeva ut.

Idag lyckades jag tjonga upp en bildörr på lillhunden. Ett snöre hade fastnat i dörren så när vi skulle lämna på dagis fick jag ta i, och där bakom mig stod liza.
Haft ångest delux hela dagen, men nu verkar allt glömt (turligt nog).
Chill i soffan och massa godis hjälper alltid!
20181130_170758.jpg

Var på adventsfika igår hos päronen.
Det brukar historiskt sett bara vars vi barn och föräldrarna där så vi gör som vanligt och går rakt in och släpper hudnarna utan att tänka egentligen.
Där inne är det ca 35 väldigt förvånade släktingar när det kommer två hyperglada vovvar springande :D
Nu vart både jag och frugan lite oroliga, iom stt båda är omplaceringshundar så kan ju en folksamling lätt stressa upp dem rejält.
Däremot gick detta hur bra som helst. De hittade snabbt morfar (som alltid "tappar" mat när hundar är i närheten)
20181202_145448.jpg

Tillbaka
Topp