• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora hundtråden!

laketwig

Patek
2-Faktor
Två utslagna kompisar efter att ha hårdfirat att Jaffa fyllde ett år idag ... ;)
Jaffa & Zooki 2021-06-09.jpg
 

laketwig

Patek
2-Faktor
Smalt område, men någon som kan rekommendera en vettig hundtrimmer? Kan ingenting om sådana märken/prylar. Med tanke på priset för att låta någon annan göra det så kommer man spara in en hundtrimmer i kostnad ganska snabbt tänker jag mig

Skärmavbild 2021-06-17 kl. 15.12.37.png

Du kan läsa på lite här:


Dom kanske inte är billigast men dom säljer bara kvalitetsprylar. Min fru har två Moser och en Oster, där Ostern är den hon gillar bäst. Dock äldre modeller som inte säljs längre.
 

laketwig

Patek
2-Faktor
Zookis tassar/klor är mycket bättre nu. Hon går perfekt igen utan "skorna" men dom får sitta på hemma så hon inte slickar på tassarna och dom nya klorna som är på väg ut. Skickat bilder till veterinären som lät riktigt nöjd med utvecklingen. Förhoppningsvis blir hon helt återställd. :heart:
Zooki 2021-06-29.jpg
 
Senast ändrad:

laketwig

Patek
2-Faktor
Vid nio års ålder kan man tycka att Zooki är för gammal för att gilla leksaker som piper, men den här som Jaffa fick igår snodde hon och vägrar att lämna ifrån sig till Jaffas stora besvikelse. Misstänker att hon är på bra humör då hennes kloproblem börjar lösa sig och hon nu slipper "skor". Bilder: Fru laketwig.
Zooki 2021-07-05 (leksak 1).jpg

Zooki 2021-07-05 (leksak 2).jpg


Fan, den där var ju min ... :(
Jaffa 2021-07-05.jpg
 
Senast ändrad:
Topp