Mmmm, och det kommer nog framöver oxå, men just nu känner vi att vi inte kan ge en hund den tid den faktiskt behöver OCH ska ha för att må bra.Ni behöver en hund!
Jag kelar med andras hundar så länge, eller dom med mig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mmmm, och det kommer nog framöver oxå, men just nu känner vi att vi inte kan ge en hund den tid den faktiskt behöver OCH ska ha för att må bra.Ni behöver en hund!
Sunt tänk!Mmmm, och det kommer nog framöver oxå, men just nu känner vi att vi inte kan ge en hund den tid den faktiskt behöver OCH ska ha för att må bra.
Jag kelar med andras hundar så länge, eller dom med mig
Frugis ångrade att hon inte följde med och träffade er, när jag sa att jag kelat min dina staffar förra helgenSunt tänk!
bara att höra av dig när ni känner er redo
Klantigt av henneFrugis ångrade att hon inte följde med och träffade er, när jag sa att jag kelat min dina staffar förra helgen
Ändå skönt att det var Bob och inte du som vattnade hallen efter hemkomst.Bob hittade en napp under resultatlös rastning….passar en 10 veckors….sen pinka han på hallgolvet när vi kom hem….
Ras? Fantastiskt söt vilken ras det än är!Den här rackaren flyttar in till oss på två veckor
Det där såg så sjukt härligt ut!På väg tillbaka till stugan efter en heldag på sjön