Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag har ev enMöt staffen Selma, en tilltänkt avelstik jag importerade som valp från Finland 2017, blev aldrig mamma och skrevs över på fordervärden.
I måndags får jag ett meddelande från hennes finska uppfödare att ägaren hastigt gått bort och att hon numera befinner sig på hundstallet!
Efter ett otal samtal fram och tillbaka så får vi till slut lösa ut henne därifrån i tisdags och ta med henne hem
Finns det någon som har tiden och platsen för denna tjej så tar jag tacksamt emot tips
Å där åkte hon iväg med @RudolfMöt staffen Selma, en tilltänkt avelstik jag importerade som valp från Finland 2017, blev aldrig mamma och skrevs över på fordervärden.
I måndags får jag ett meddelande från hennes finska uppfödare att ägaren hastigt gått bort och att hon numera befinner sig på hundstallet!
Efter ett otal samtal fram och tillbaka så får vi till slut lösa ut henne därifrån i tisdags och ta med henne hem
Finns det någon som har tiden och platsen för denna tjej så tar jag tacksamt emot tips
Härligt det gick fortÅ där åkte hon iväg med @Rudolf
Han ringde tidigare i veckan och var sugenHärligt det gick fort
GöttHan ringde tidigare i veckan och var sugen
Lite oklart bara om det skulle funka på jobbet osv men det gick bra
För en vecka sedan flyttade Taff, 6 månader in till oss. Bichon Havanaise med en gnutta Maltese.
Han och två syskon (6 syskon från början) hade blivit kvar hemma när ägarna drabbats av sjukdom. Vi kom dit för att titta på hans syster men dem här krabaten visade upp både nyfikenhet, tillgivenhet och ett milt temperament. Så han var den som fick komma hem till oss, något vi verkligen inte ångrat!
Uppväxt i flock med mamma, pappa, mormor och syskon och koppel hade han aldrig gått med.
Nu, en vecka senare så går han fot långa promenader. Stannar och går på kommando vid vägar, lärt sig sitta, lärt sig hälsa på andra hundar och anpassat sig suveränt i familjen. Vilken smart hund! Att han sedan gillar att bli gosad i timmar är ju en ren bonus. Han är en riktig fegis men det har börjat släppa efterhand, många nya miljöer, hundar och människor. Imorgon får det bli lite mer träning på att åka bil, helst utan att darra som ett asplöv så fort man är i bilen...
Ja, eller hur. Trots lång päls så fäller han inget. Och så luktar han typ nytvättad hela tiden. Det tog några försök med borstning innan han fattade att det var skönt, men nu går det som en dans. Känns som bilåkning och ensamträning är det som blir lite utmaning.Fin! Har haft en Bichon Havanaise innan nuvarande hund. Va en trevlig och rätt lättlärd hund. Väldigt skönt att de inte fäller nån päls och alltid luktade gott Enda kruxet m honom va just bilåkning som vi aldrig fick ordning på, va alltid stressad. Men fantastiskt go hund överlag va han.
Ja, eller hur. Trots lång päls så fäller han inget. Och så luktar han typ nytvättad hela tiden. Det tog några försök med borstning innan han fattade att det var skönt, men nu går det som en dans. Känns som bilåkning och ensamträning är det som blir lite utmaning.
Vi kör med en tangle teezer.Gillar man inte pälsvård är det jäkligt skönt att klippa ner dem då och då. Gjorde det med vår, och gör det även med nuvarande jycke som är en Tibetansk Terrier med snarlik pälskvalitet.
Men liten!!Hittade Kiro här idag. Han tycker han fått alldeles för lite uppmärksamhet misstänker jag
Eller är det ett litet soffbordMen liten!!
14 kg hund ändåEller är det ett litet soffbord
Så jäkla skön stil!!
Grå om nosen, hur gammal??En frusen Zooki väntar på att få komma in efter promenaden.
Grå om nosen, hur gammal??
Grå om nosen, hur gammal??