Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
#ÖVERLYCKLIGHittade ett dovhjortshorn idag.
Nja, Taxen har egen uppfattning även i denna fråga. "Dumheter" sammanfattar det rätt bra.Nyborstade tänder. Han gillar de
Borstar ni tänderna på era hundar?
Lilla vännen. Får se hur mitt lilla monster reagerar i år. Förra året gick det faktiskt sådär (han är bara 1,5 år)Gott nytt år
Lugnet före stormen. Årets värsta timme närmar sig.
Morris är livrädd.. har varit så uppjagad hela kvällen. En jävla provskjutning av raketer i torsdags gjorde ingenting bättre Han har upplevt ett nyårsfirande tidigare och då gick det okej, men i år är det mycket värre. Vi fasar verkligen för de kommande timmarna.Lilla vännen. Får se hur mitt lilla monster reagerar i år. Förra året gick det faktiskt sådär (han är bara 1,5 år)
Första gången jag öht haft en hund som reagerat. Mina tidigare har alla varit hur coola som helst. Lider med alla skotträdda krakar. Kämpa
Vi kör rätt hög musik här hemma, och har tvn på. Gör det lite lättare. Kiro är rätt skraj, va ute en snabb runda för nån timme sen för att pinka men gick inte, han drog som en dåre för att då gå hem igen. Inne går skapligt, men han är klart stressad stackarn.Morris är livrädd.. har varit så uppjagad hela kvällen. En jävla provskjutning av rakerer i torsdags gjorde ingenting bättre Han har upplevt ett nyårsfirande tidigare och då gick det okej, men i år är det mycket värre. Vi fasar verkligen för de kommande timmarna.
Ljudrädsla är något som man inte kan träna bort, lindra i viss mån går men det är väldigt svårt. Vår hund avskyr smällar. Första nyåret var ok, då var han ovan, men året efter var det katastrof. Idag är han 5. 1 smäll kan vara ok, men flera i rad skapar panik. I år firar vi nyår i en källare tillsammans och tack och lov hörs inte raketer här.Morris är livrädd.. har varit så uppjagad hela kvällen. En jävla provskjutning av raketer i torsdags gjorde ingenting bättre Han har upplevt ett nyårsfirande tidigare och då gick det okej, men i år är det mycket värre. Vi fasar verkligen för de kommande timmarna.
Hästarna far jäkla illa. Här i länet va det ett sto som var gravid som blev så stressat att det fölade alldeles för tidigt också, varpå fölet inte överlevde.Usch, nä, raketer och smällare borde förbjudas! Ok om det handlade om en kort stund runt midnatt vilket går att planera för, men djävulskapet fortsätter dagar efter nyår. Och dessutom dagar innan nyår.
Läste idag om en häst som fick panik och slängde sig mot båsväggarna så illa att den fick avlivas.