Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Boston är väll ändå rätt trevliga.Lagom nöjd i -8°
![]()
Kronhjort om jag ser rätt. Trevligt! Vill du låna taxen??Årets första horn, våren är här![]()
Är det en portugis?![]()
Snart dags att fixa vårfrisyr. Mer päls än hund.
Jajamensan.Är det en portugis?
Mysigt. Min faster har ett gäng såna och haft ett flertal senaste decennierna. Riktigt trevliga charmiga jyckarJajamensan.
Har hon kennel? Det är min andra portis. Älskar deras höga energinivå. Glada och orädda. Hade gärna haft en flock men då blir jag utan tvekan singel.Mysigt. Min faster har ett gäng såna och haft ett flertal senaste decennierna. Riktigt trevliga charmiga jyckar
Nää men man skulle kunna tro detHar hon kennel? Det är min andra portis. Älskar deras höga energinivå. Glada och orädda. Hade gärna haft en flock men då blir jag utan tvekan singel.![]()
Usch! Vad obehagligt det måste ha varit för er. Skönt att allt ändå verkar gått bra till slutNågon som kan bidra med kunskap och erfarenhet gällande hund som äter sin mat för snabbt?
En av mina två hundar ( Båda Jack Russells, en hane och en hona, syskon) äter sin mat väldigt snabbt, så snabbt så han idag tyvärr kvävdes och vi behövde göra inblåsningar genom näsan för att få igång andningen igen.
Tips och idéer mottages för att få ner hastigheten på ätandet. Vi försöker blötlägga torrfodret så det ska ta lite längre tid, men det är inte så stor skillnad i hastighet. Torrfodret var dock torrt idag när han åt och jag tror det kan ha att göra med att han kvävdes, blev nog för torrt i strupen och det fastnade. Han äter allt väldigt väldigt snabbt så behöver förbättra beteende gällande all föda.