• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora hundtråden!

The painter

Cartier
2-Faktor
Dagens Bowie bild på hans insta.
0D520B10-4DE9-448C-8F24-BA194D9610D1.jpeg
 

Jens

Greedo
Presenterar lillebror Holset, en Dogue de bordeaux på 2 år..
Screenshot_20220329-190749.jpg

Och Storebror i litet format, Garrett, Engelsk bulldog på 6år.
IMG_20220321_212710.jpg
En Douge de Bordeaux med svart mask! Inte varje dag man ser en för att uttrycka sig milt.
Fantastiskt fin! Blir alltid varm i kroppen när jag ser en Bordeaux med eller utan svart mask!


J
 

Garrett

Omega
En Douge de Bordeaux med svart mask! Inte varje dag man ser en för att uttrycka sig milt.
Fantastiskt fin! Blir alltid varm i kroppen när jag ser en Bordeaux med eller utan svart mask!


J
Tack så mycket, Nä dom är inte jätte vanliga, var lite tveksam innan men han är super fin, och super go.. men massor av energi som tydligen är rätt vanligt för dom svarta, inte alls som dom röda ( haft en innan ) lugnar väl ner sig lite med åldern hoppas vi 😂😁
 

Jens

Greedo
Tack så mycket, Nä dom är inte jätte vanliga, var lite tveksam innan men han är super fin, och super go.. men massor av energi som tydligen är rätt vanligt för dom svarta, inte alls som dom röda ( haft en innan ) lugnar väl ner sig lite med åldern hoppas vi 😂😁
Åh fan! Intressant! Har svårt att förstå det sambandet, men det är mkt jag inte förstår!
Har du köpt den i Sverige? Tycker att dom med svart mask är så jäkla coola! Vet du hur fördelningen ser ut?
Lägg gärna upp lite fler bilder, vore jättekul att se lite hur han är byggd.


J
 

Garrett

Omega
Åh fan! Intressant! Har svårt att förstå det sambandet, men det är mkt jag inte förstår!
Har du köpt den i Sverige? Tycker att dom med svart mask är så jäkla coola! Vet du hur fördelningen ser ut?
Lägg gärna upp lite fler bilder, vore jättekul att se lite hur han är byggd.


J
Yes han e köpt i sverige, sölvesborg.
https://www.chiencourage.com, super seriös till skillnad mot dem flesta andra uppfödare i sverige..
Han är svensk unghund champion och svensk utställnings champion..
Sambon har även instagram med bilder..seabulls heter sidan där..
Screenshot_20220329-221553__01.jpg
Screenshot_20220329-221653__01.jpg
FB_IMG_1648584939486.jpg
FB_IMG_1648584862107.jpg
 

Jens

Greedo
Yes han e köpt i sverige, sölvesborg.
https://www.chiencourage.com, super seriös till skillnad mot dem flesta andra uppfödare i sverige..
Han är svensk unghund champion och svensk utställnings champion..
Sambon har även instagram med bilder..seabulls heter sidan där..
Screenshot_20220329-221553__01.jpg
Screenshot_20220329-221653__01.jpg
FB_IMG_1648584939486.jpg
FB_IMG_1648584862107.jpg
Kul! Ska ta och följa kontot. Fantastiskt fin hund!
Träffade min första DDB i mitten av 90-talet. ”Fatima” var en ungersk import som en kompis till mig köpte. Hon var inte världens mest sociala och trevliga hund, men jag lärde mig att gilla deras temperament. Är inte så överdrivet förtjust i hundar som älskar allt och alla. En halvbutter DDB går jag igång på!


J
 
Topp