Hansel
Basic
Fantastisk! Lär vara lika snygg solitär som i matgruppJag har precis bokat en CH20 och det blir min start i resan mot att byta vår köksgrupp. Det som tilltalar mig är formen, storlek och läderdynan som lär åldras trevligt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fantastisk! Lär vara lika snygg solitär som i matgruppJag har precis bokat en CH20 och det blir min start i resan mot att byta vår köksgrupp. Det som tilltalar mig är formen, storlek och läderdynan som lär åldras trevligt.
Tack! Det är precis så jag tänker. Vårt matrum möter upp ett inglasat uterum i ena änden och i andra änden står vårt piano; möblerna lär flyttas runt en hel del.Fantastisk! Lär vara lika snygg solitär som i matgrupp
Jag har precis bokat en CH20 och det blir min start i resan mot att byta vår köksgrupp. Det som tilltalar mig är formen, storlek och läderdynan som lär åldras trevligt.
Härligt att höra!Stolarnas mästare. Kan typ inte bli fel. Mycket bra köp.
Finns de någon här inne som är insatt i konst/tavlor? Om man vill ha något riktigt fint på väggarna vad rekommenderar ni?
Jag har varit inne på plexitavlor från yellowkorner men också sett enfärgade tavlor med struktur och tyckt det sett ganska tilltalande ut. Vill ju också ha något som inte är för specifikt och ganska neutralt. Är de inne just nu med enfärgade tavlor eller vad är ”syftet” med dessa? Jag tyckte dessa nedan skulle vara ganska coola att ha som kontrast mot en ljusgrå vägg. Var köper man liknande tavlor till rimligt pris? Att köpa prints som kommer ihoprullade som man sedan ramar in och sätter upp känns inte lika kul och levande
Såg den på Instagram, mariakragmann tror jag det var!Var är bilden ifrån? Jag är nyfiken på soffan nämligen
Väldigt fin, tyckte den fick fin patina på mågra av bilderna jag såg. Nu har ”lilla Åland” också seglat upp som en kandidat, gillade den i det ljusa nästan obehandlade träet.Jag har precis bokat en CH20 och det blir min start i resan mot att byta vår köksgrupp. Det som tilltalar mig är formen, storlek och läderdynan som lär åldras trevligt.
Jag har precis bokat en CH20 och det blir min start i resan mot att byta vår köksgrupp. Det som tilltalar mig är formen, storlek och läderdynan som lär åldras trevligt.
Jag tycker dom får en fin patina med tiden, dock är det väl inget att rekommendera om man har småbarn hemma, blåbärssyltspatina är kanske inte lika kul. å andra sidan så går dem ju att snöra om med tiden. Jag har ett gäng, både wegmer och mogensen som jag köpt begagnade. Mina har hållit snörningen fint, men det finns absolut möjlighet att du behöver snöra om dem med tiden. I övrigt jättefina stolar som kommer hålla livet utanFörsöker hitta köksstolar att åldras med Tanken är att det jag köper nu i princip ska få hänga med till det är dags att fälla in årorna. Gillar verkligen tanken på vackert patinerat trä och skinn och tror precis som du skriver att CH20 kommer att åldras trevligt.
Men är det någon som har erfarenhet av sits med papperssnöre över tid? Är det vanloigt att man blir tvungen att klä om sådana stolar?
Jag tycker dom får en fin patina med tiden, dock är det väl inget att rekommendera om man har småbarn hemma, blåbärssyltspatina är kanske inte lika kul. å andra sidan så går dem ju att snöra om med tiden. Jag har ett gäng, både wegmer och mogensen som jag köpt begagnade. Mina har hållit snörningen fint, men det finns absolut möjlighet att du behöver snöra om dem med tiden. I övrigt jättefina stolar som kommer hålla livet utan
Köp! Inte de skönaste stolarna och de tar plats men de är riktigt snygga. Carl hansen gör liknande läderdynor som är riktigt fina. Den stora frågan är vilket matbord du ska ha de med.Märkligt, sitter och messar med en kompis exakt just nu om köksstolar och skinn vs pappsnöre
Jag tycker verkligen om formerna på CH24 och har hittat en dansk firma där man kan köpa dynor i skinn, (anilinläder).
Köp! Inte de skönaste stolarna och de tar plats men de är riktigt snygga. Carl hansen gör liknande läderdynor som är riktigt fina. Den stora frågan är vilket matbord du ska ha de med.
De är inte osköna utan mer neutrala.Jag vill ha sköna stolar Kommer aldrig att ställa in något enbart för utseendet, men jag hoppas att de är tillräckligt sköna för att åtminstone kvalificera sig som en tänkbar kandidat.
De är inte osköna utan mer neutrala.
Jag vill ha sköna stolar Kommer aldrig att ställa in något enbart för utseendet, men jag hoppas att de är tillräckligt sköna för att åtminstone kvalificera sig som en tänkbar kandidat.
Jag vill ha sköna stolar Kommer aldrig att ställa in något enbart för utseendet, men jag hoppas att de är tillräckligt sköna för att åtminstone kvalificera sig som en tänkbar kandidat.
Var precis i samma situation förra året, stolen jag fastnat för är Miss Holly från Stolab.
Hade i princip bestämt mig för originalet i mattlackad ek, klämt och känt på de flera gånger. Då fick jag av en slump provsitta en klädd Miss Holly och det var verkligen en ny dimension i bekvämlighet. Det blev en ickefråga, och vi är supernöjda med våra klädda stolar.
Väldigt fina! Fin färg och lyster. Är det valnöt?Som många andra i tråden älskar jag Y-stolen men kände inte att vi hade ekonomin för dem.
Jag är jättenöjd med våra Thonet-stolar med rottingsits.
Tack! Det verkar faktiskt vara oljad björk. Har för mig att det är dessa: https://www.trendrum.se/bojtra-stol-no18-klassiker-med-rottingsits-vintage.Väldigt fina! Fin färg och lyster. Är det valnöt?
Vi har dessa i blå alcantara. Dem är grymma!Jag har precis bokat en CH20 och det blir min start i resan mot att byta vår köksgrupp. Det som tilltalar mig är formen, storlek och läderdynan som lär åldras trevligt.
Mycket snygga! Försöker sälja in dem här hemma men det verkar svårsålt..
Trädet var ju supersnyggt! Verkar inte hitta det online. Vet du om det slutat producerats? Har någon länk tar jag gärna emot!Tackar! Det är från Ateljé Lyktan och modellen heter Faggio. Har både trädet och bordsvarianten. Gillar dem båda skarpt!
Tack så mycket! Jag tror tyvärr trädet har utgått. De mindre varianterna finns på nordiska och ett fåtal andra ställen. Jag har haft mitt i ca 2år och tror de slutades säljas kort därefter.Trädet var ju supersnyggt! Verkar inte hitta det online. Vet du om det slutat producerats? Har någon länk tar jag gärna emot!
Nischad fråga.. men tips på fina drinkunderlägg? Ska vistas på ett bord i ek.