Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Inte suttit men ser inte lika skön ut?Annars finns ju sjuan i stoppad congac.
Oj det var billigt, ska hålla utkik begagnat!
Dem finns även med karm, men det är en dyr stol.Inte suttit men ser inte lika skön ut?
Gillar karm också!
Sjuk timing med att jag fem minuter efter ditt inlägg ser det härFinns det något billigare alternativ till Dux karmstol av Sam Larsson?
Gillar både utseendet men framförallt komforten i dem, finns det några liknande som inte kostar 15k styck?
Har du någon erfarenhet av komforten på liknande iom de oftast inte är stoppade?Dem finns även med karm, men det är en dyr stol.
Jag hade isåfall kikat på någotliknande detta, dessa ligger uppe nu på marketplace.
Man kan ibland hitta liknande bauhausstolar för småpengar.
Tyvärr såldaSjuk timing med att jag fem minuter efter ditt inlägg ser det här
Har du någon erfarenhet av komforten på liknande iom de oftast inte är stoppade?
Jag har liknande fast fåtöljer, absolut bekväma att sitta i.Har du någon erfarenhet av komforten på liknande iom de oftast inte är stoppade?
Vilken typ av togo kollade du efter?Börjat fundera på en ny soffa.
Provade en Ligne Roset Togo i veckan och den skulle funka, men tyvärr så googlade jag och fick se en utgången modell som dom tillverkat -Marsala Den hade jag hellre haft(tror jag). Nån som har koll på utländska auktionssajter? Bra eller dåliga.
Om jag bestämmer mig för en Togo så blir det ett hörn, en tvåa och en pall. Alcantara.Vilken typ av togo kollade du efter?
Hur ser det ut hos dig i övrigt? Ball fåtölj som jag tror kan vara riktigt snygg i flera varianter, tom alla beroende på övrig inredning.Tänkte klä om min gamla Yrjö Kukkapuro fåtölj som för närvarande har en sliten brun skinnklädsel. Manchester känns ju tidsenligt (70-tal). Frågan är vilken färg?
Mycket snygg fåtölj, vilken modell är det? Om du inte redan börjat klä om så skulle jag säga att 1,4 eller 6 blir mest tidstypiskt även om alla skulle passa.Tänkte klä om min gamla Yrjö Kukkapuro fåtölj som för närvarande har en sliten brun skinnklädsel. Manchester känns ju tidsenligt (70-tal). Frågan är vilken färg?
Slipper benen som bara är i vägen? 103cm.Blivit dags för mig att byta ut mitt gamla matbord med tillhörande stolar. Stolarna är redan inköpta Black Friday-rean. Problemet jag har är bordet - jag vill ha ett runt bord som är tillräckligt litet för att passa i köket och kommit fram till att 100cm i diameter blir utmärkt. Runda bord i den storleken är dock inte supervanliga. Vidare vill jag att den ska passa stolarna, så kromade ben är att föredra. Det här bordet från Mio passar perfekt med stolarna (vilket verkar tillhöra samma serie), dock är den för stor med sina 110cm.
Har ni några tips? Tack på förhand!
Tänkte faktiskt också direkt på det borden, bra alternativ om man inte vill köpa ett tulip för en bråkdel av priset.Slipper benen som bara är i vägen? 103cm.
DOCKSTA bord, vit/vit, 103 cm - IKEA
DOCKSTA bord, vit/vit, 103 cm Den runda formen inbjuder till samtal, eftersom alla kan se varandra. Det här bordet matchar bra med stolarna TOBIAS, LIDÅS, ÖSTANÖ och KRYLBO för olika stiluttryck.www.ikea.com
Blivit dags för mig att byta ut mitt gamla matbord med tillhörande stolar. Stolarna är redan inköpta Black Friday-rean. Problemet jag har är bordet - jag vill ha ett runt bord som är tillräckligt litet för att passa i köket och kommit fram till att 100cm i diameter blir utmärkt. Runda bord i den storleken är dock inte supervanliga. Vidare vill jag att den ska passa stolarna, så kromade ben är att föredra. Det här bordet från Mio passar perfekt med stolarna (vilket verkar tillhöra samma serie), dock är den för stor med sina 110cm.
90cm dockBlivit dags för mig att byta ut mitt gamla matbord med tillhörande stolar. Stolarna är redan inköpta Black Friday-rean. Problemet jag har är bordet - jag vill ha ett runt bord som är tillräckligt litet för att passa i köket och kommit fram till att 100cm i diameter blir utmärkt. Runda bord i den storleken är dock inte supervanliga. Vidare vill jag att den ska passa stolarna, så kromade ben är att föredra. Det här bordet från Mio passar perfekt med stolarna (vilket verkar tillhöra samma serie), dock är den för stor med sina 110cm.
Snyggt, hur såg den ut innan ?Läder renoverade min Ole Wanscher Colonial Chair. Så nöjd.
Inte så bra bilder men såhär.Snyggt, hur såg den ut innan ?