• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora inrednings och designtråden.

Stora skillnader! Mios är ju skruvad från sidan och Nimaras framifrån!
Haha, jo det såg jag. Funderade mest om det fanns några andra (större) skillnader som jag ej märkte av.
Sen är måtten olika, bl.a. sitsdjup och sitthöjd.
Yes, men inga större skillnader av det jag ser.

Frågan är om den från Nimraras också är i solid ek. Klickar man på de andra färgerna står det angivet "träfanér", vilket kan vara förklaringen till det lägre priset. Priset är ju dock mycket lockande...

Ändrade planer! :) Efter att ha funderat en del så kommer stolarna åka tillbaka då jag är osäker om de kromade benen passar in i köket lika väl som ett alternativ i trä. Kollar för nuvarande på bordsalternativ och har fastnat för detta bord.

Har någon av er erfarenhet av köp från Chilli/Trademax? Jag kan knappt se någon info om bordet, t.ex. vikt. De saknar telefonsupport och mitt mejl till de kommer besvaras "inom två veckor på grund av hög belastning". Vill gärna lägga en beställning, men har ingen ork att krångla med butiker som saknar telefonsupport om en retur blir nödvändig.

Impala tillverkad av Gillis Lundgren 1972
IMG_6658.jpeg

Cool, men vad har du för tjusig möbel under tv:n??

Någon med tips på mörkläggningsgardin som inte har fult plastilägg på ena sidan? Vill liksom ha tyg på båda sidor.

Har industrivägg i glas mellan sovrum och vardagsrum i lägenheten, varpå jag vill sätta upp mörkläggningsgardin. Men blir så sjukt fult om det är plast åt ena hållet 😅

Någon med tips på mörkläggningsgardin som inte har fult plastilägg på ena sidan? Vill liksom ha tyg på båda sidor.

Har industrivägg i glas mellan sovrum och vardagsrum i lägenheten, varpå jag vill sätta upp mörkläggningsgardin. Men blir så sjukt fult om det är plast åt ena hållet 😅
Åhlens har prisvärda mörkläggningsgardiner utan plastkänslan. Man får ge upp på 100% mörkläggning för att slippa beläggningen men funkar finfint ändå sommartid.

Vi är nöjda med nedan modell i annan färg:

Åhlens har prisvärda mörkläggningsgardiner utan plastkänslan. Man får ge upp på 100% mörkläggning för att slippa beläggningen men funkar finfint ändå sommartid.

Vi är nöjda med nedan modell i annan färg:
Blev faktiskt exakt den där till slut! Och skönt att höra att det funkar ok😄

Tillbaka
Topp