Din jävla legend!Tack! Tror jag postat bilder på det längre bak i tråden men här är några relativt nytagna när det blev plåtat.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Din jävla legend!Tack! Tror jag postat bilder på det längre bak i tråden men här är några relativt nytagna när det blev plåtat.
Mkt smakfullt!Tack! Tror jag postat bilder på det längre bak i tråden men här är några relativt nytagna när det blev plåtat.
Tack! Tror jag postat bilder på det längre bak i tråden men här är några relativt nytagna när det blev plåtat.
Kändes lite tom utan knoppar. Passande att en knoppbutik precis öppnat i närområdet. Hittade dessutom ett par som matchade benen ganska braÄntligen bytt ut IKEA-skåpet jag använt som TV-bänk alldeles för länge
Till detta från Decotique, nu känns min etta genast betydligt större. Satte in en ljuslist under också för lite mysfeeling
Mycket bra, support your locals. Dessutom snyggt.Kändes lite tom utan knoppar. Passande att en knoppbutik precis öppnat i närområdet. Hittade dessutom ett par som matchade benen ganska bra
Cool drake. Funderar själv på denna.Inrop på Bukowskis. Ålder ca:1910
Apple TV kan du tejpa fast bakom TV. Ta en HDMI-kabel på 10 cm. Kan få el bakom också. Går ju på blåtand.Mycket bra, support your locals. Dessutom snyggt.
Men vad är det för svans som sladdar iväg ut på golvet längs väggen???
Bra fixat med plastlisten till TVn.
Ja visst, men misstänker att den döljer strömmen till TVn också.Apple TV kan du tejpa fast bakom TV. Ta en HDMI-kabel på 10 cm. Kan få el bakom också. Går ju på blåtand.
Gick inte in bakom på vår tv då fästet var för slimmat. Hittade dock ett väggfäste jag tycker funkar bra. Se bild ovan.Apple TV kan du tejpa fast bakom TV. Ta en HDMI-kabel på 10 cm. Kan få el bakom också. Går ju på blåtand.
Grymma! Vilken modell/ namn?Fruns fynd. Fick fåtöljerna som är IKEA 70-tal gratis via Facebook Marketplace. Gillar dem skarpt.
Visst är de de heter Pixi och är designade av Gillis LundgrenGrymma! Vilken modell/ namn?
Najs! Läst Ikea the book? Mycket om Gillis i den. Karin Mobring är en annan favorit bland Ikeas designers.Visst är de de heter Pixi och är designade av Gillis Lundgren
Inte läst men den ska jag kolla in. Tack för tipset!Najs! Läst Ikea the book? Mycket om Gillis i den. Karin Mobring är en annan favorit bland Ikeas designers.
Hoppas de börjar återliva gamla 60-/70-tals produkter.
Tackar! Ska fixas under kvällenMycket bra, support your locals. Dessutom snyggt.
Men vad är det för svans som sladdar iväg ut på golvet längs väggen???
Bra fixat med plastlisten till TVn.
Jotun: washed linen är en varm ljusgrå. Dock inte blågråSka ha upp ett vintage Stringsystem. Svarta gavlar, teak hyllor & skåp. Ska sitta på en vägg som är vit idag som ändå måste spacklas. Så kan lika bra byta färg. Någon som har exempel? Dessa två exempel hittade jag. Så lutar åt någon grå eller ljusgrön. Hitta inget med string i teak.
Lite av mina delar:
Vi har washed linen i vårt sovrum och vi tycker om färgen väldigt mycket.Jotun: washed linen är en varm ljusgrå. Dock inte blågrå
Har den i halva lägenheten, den är kanonVi har washed linen i vårt sovrum och vi tycker om färgen väldigt mycket.
Blev en ny stol. Nils Gammelgaard för ikea.
bekväm?
Ber om ursäkt för att jag tramsade förut. Blir inte klok på denna. Törs inte ens gissa nu. Vad tusan är det för något?Inrop på Bukowskis. Ålder ca:1910