Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Japp de flesta brukar köra något! Inga jättemarginaler på de stora märkena i regel dock, så räkna inte med allt för mycket rabatter på exempelvis Traxxas och Arrma osv.Brukar det dyka upp bra deals på Black Friday i RC-världen?
Jag har nog burit ”bärarmar i plast-branschen” på mina axlar de senaste åren. Mer regel än undantag att en dags körning slutat med meckande. Nu när jag fastnat i crawling så hoppas jag slippa det ett tagDax för lite mekande.. Eller en crawler i julklapp kanske för att hålla ner hastigheten och skadorna
Tänker du till trx4 nu? I så fall Ja och nej.Hur stor skillnad är det på sändare och mottagare för RC-bilar? De bilar jag har har jag köpt i paket där alla förutom mini-z varit RTR med medföljande radio och mottagare. Finns det någon vits med att uppdatera utöver eventuellt fler kanaler?
Den säljer du i gruppen nordic vintage rc på facebook.Hej på er….
Finns det något intresse för detta?
Jag köpte bilen som ett renoveringsobjekt för många år sedan, men den har blivit liggandes.
Hmmmm och nu vill jag behålla… gick ju ingen när jag var liten.. tsck för tipsetDen säljer du i gruppen nordic vintage rc på facebook.
Helt riktigt, för dom flesta är metanol helt ute.Av ren nyfikenhet, när jag var lite palt drömde man om radiostyrda bilar med små förbränningsmotorer, är det helt ute numera? Jag kollade snabbt på nätet och det verkar vara 99% el, eller har jag varit dålig på att söka nu igen?
Tror ReservdelsRC.com skulle köra 10% på även TraxxasAutopartner kört 5% på hela sortimentet. Det gäller inte Traxxas-bilar står det på första sidan, men det gör det visst det när man väl kommer till kassan..
Det blir till att krypa under granen i jul
Det är alltid någon som är billigare eller mindre dyrTror ReservdelsRC.com skulle köra 10% på även Traxxas
Jag grävde fram min Stampede 4x4 idag och jag har sjukt mycket mods till den som ska på. Tror fan RC är lite som Golf/hockey/ridning/fiske/cykling etc etc. Prylsport deluxe!"Nackdelen" med att ha en Traxxas är som sagt att det plötsligt finns så löjligt mycket prylar man kan köpa till...
Specs just nu:
Hobbywing Axe 2300kv motor/esc
Savöx 1210sg servo
Traxxas pro light kit
Traxxas takbelysning
Yeah racing metalldrivaxlar
Hobbydetails portalkåpor i mässing
Noname diffkåpor i mässing
Noname stänkskydd
Noname "positionsljus" till kofångaren
Hobbydetails siderails i metall
Yeah racing fjäderkoppar i mässing
LouiseRC Rowdy-däck aluminiumbeadlocks med vikter i fram
Yeah racing däcköverdrag till reservhjulet
Säkert något glömt också
Precis så är det ju, och mycket är ju bara "för att det är kul"Jag grävde fram min Stampede 4x4 idag och jag har sjukt mycket mods till den som ska på. Tror fan RC är lite som Golf/hockey/ridning/fiske/cykling etc etc. Prylsport deluxe!
Jag har en orörd SCX10 också utan en massa lullull som jag borde få igång snart. Kom några barn i vägen…. Där finns det mycket gott att beställa!Precis så är det ju, och mycket är ju bara "för att det är kul"
Barn ska ju dessutom enligt mina vänner som har det vara en ypperlig anledning att få igenom mer köp av radiostyrt från "regeringen"Jag har en orörd SCX10 också utan en massa lullull som jag borde få igång snart. Kom några barn i vägen…. Där finns det mycket gott att beställa!
Grymt, välkommen till "crawler-klubben"Då var det invigning med lite klättring i trädgården.. Fast roligast var nog att rita lussekatter på uteplatsen
Om någon crawlar i Östergötland så hojta gärna till framåt vårkanten så hakar jag på.
Mellandagsjobbet blir att installera lampor.
Mekställ är inte dumt. Går det att snurra? I så fall har du länk till ebay-säljaren?"Hej jag heter Måberg och jag är prylberoende..."
Fick ytterligare lite prylar från Amazon idag igen, hasplåtar till fram och bakdiff, ett mekställ och en DRAGKROK(!) bara för att alltid retar det nån
Denna köpte jagMekställ är inte dumt. Går det att snurra? I så fall har du länk till ebay-säljaren?