Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fyll framhjulen med typ några varv tjock ståltråd eller annat tungt material för att få mer vikt i fram. Gör underverk för att förhindra att den tippar över vid kraftig lutning
Lödtenn är tungtFyll framhjulen med typ några varv tjock ståltråd eller annat tungt material för att få mer vikt i fram. Gör underverk för att förhindra att den tippar över vid kraftig lutning![]()
Stålfälgar med bättre däck gör ju största skillnaden.
Aha ok, kanske stanna med Lipo då. Nimh verkar ju inte nämnvärt billigare heller. När jag köpte Slashen kostade batterierna 360:-/st såg jag idag på kvittot , känns som svårt att hitta det idag?
Ja 360 med en färdig traxxas kontakt kan nog bli tufft att hittaOm du kan löda skulle du ju kunna ta kontakterna från de gamla och löda på dem på dessa dock som ändå var ok pris
![]()
Lipo Batteri 2S 7.4V 5000mAh 50C Dean Kontakt Hard Case
Lipo Batteri 2S 7.4V 5000mAh 50C Dean Kontakt Hard Casewww.kullagergrossisten.se
Jag började förra sommaren när han var strax över tre. Lär sig väldigt snabbt. Idag (4 år) har han mycket bättre kontroll än en vuxen som ska testar för första gången. Han kör med en Enoze Bullseye man kan ställa hastigheten på.Ni som har kids, när är lagom ålder att introducera dem till rc?
Sonen fyller 2 i höst så det vankas comeback till hobbyn så småningom.
Bifogar en snutt på min gamla Hpi Baja. 12 år sedan... Tiden går fort
Tack, kanske får vänta ett år eller två till då.Jag började förra sommaren när han var strax över tre. Lär sig väldigt snabbt. Idag (4 år) har han mycket bättre kontroll än en vuxen som ska testar för första gången. Han kör med en Enoze Bullseye man kan ställa hastigheten på.
Börjar med en 1/24 crawler så får han lära sig körteknik innan hastigheterna skruvas uppTack, kanske får vänta ett år eller två till då.
Hobbyking missa jag helt i tanken! Kan ju vara värt att kolla också!Finns inte Hobbyking kvar? För 10 år sedan köpte vi allt från Hobbyking, kullagergrossisten eller reservdelsrc.
Just prisvärda lipo T.ex Turnigy var Hobbykings EU lager oslagbara på.
Ja det får nog bli nya däck och fälg. De nuvarande verkar hårt limmade på plasten.Stålfälgar med bättre däck gör ju största skillnaden.
Sen stötdämparna. O sen kan man ju hålla på in i det oändliga
Men det är väl det som är kul, att göra små uppgraderingar då och då![]()
Nu är jag själv rätt ny i hobbyn men mina barn plockade upp det rätt fort. Äldsta fattade på en gång vid fyra år och yngsta börjar få mer kläm på det nu vid två och ett halvt.Ni som har kids, när är lagom ålder att introducera dem till rc?
Sonen fyller 2 i höst så det vankas comeback till hobbyn så småningom.
Bifogar en snutt på min gamla Hpi Baja. 12 år sedan... Tiden går fort
Gummit brukar vara ganska hårt original, men skadar ju inte att prova sig fram.Ja det får nog bli nya däck och fälg. De nuvarande verkar hårt limmade på plasten.Ska undersöka om jag kan hänga på vikter på fälgen.
När ger motor/Servo upp tro? Jag bara antar att den här billiga är rätt klen!
En stor fördel med Traxxas är hur som att det är överlägset enklast att få tag på reservdelar. Och de brukar vara bland de lättaste att meka med också. För sönder går det oavsett till slut oavsett vilken bil du köperVad tror experterna om en begagnad Rustler 4x4 för 3kkr?
Jag var helt inne på att köpa en sån MJX Hyper Go som förekommit i tråden då jag tycker de är svincoola och kostar halva pengen. Men detta kanske är ett vettigare köp?Bei Facebook anmelden
Melde dich bei Facebook an, um dich mit deinen Freunden, deiner Familie und Personen, die du kennst, zu verbinden und Inhalte zu teilen.www.facebook.com
Jag sitter och läser på kring vilka bilar jag ska köpa till mina söner på snart fem och sju år så kommer väl snart en fråga på det också..
Men vill ha något tåligt att leka ute med själv också och då dök Rustlern upp lokalt där jag bor.