Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Polerade mitten på länken får mycket hairlines men det stör mig inte nämnvärt.Går i tankar att köpa en svart AT 38 mm. Har läst på mycket och det är många som klagar på stålarmbandet. Att det blir repigt snabbt och inte är bekvämt. Hur upplever ni det?
Enligt Chrono24 så ligger den här någonstans:Hur mkt förväntas man behöva ge för en skyfall 38.5mm i dugligt skick? Det kliar lite i fingrarna..
Prova Engströms i Jönköping. 15% rabatt på ordinarie pris är inte omöjligt.Har under en längre tid suktat efter en AquaTerra ref 220.10.41.21.03.004, men blir osäker på vad som faktiskt är ett vettigt pris.
Listar, innan kommande prishöjning, för ca 70k, uret.se ca 64 och då med full garanti, men samtidigt verkar handlare till och från ha ganska stora reor och/eller möjlighet till rabatt? Någon som har tips på en bra(läs prutvänlig) AD att ha och göra med? Kan så klart alltid köpa på uret men gynnar hellre en fysisk butik.
Eller Franks Ur i Sthlm.Har under en längre tid suktat efter en AquaTerra ref 220.10.41.21.03.004, men blir osäker på vad som faktiskt är ett vettigt pris.
Listar, innan kommande prishöjning, för ca 70k, uret.se ca 64 och då med full garanti, men samtidigt verkar handlare till och från ha ganska stora reor och/eller möjlighet till rabatt? Någon som har tips på en bra(läs prutvänlig) AD att ha och göra med? Kan så klart alltid köpa på uret men gynnar hellre en fysisk butik.
Inte riktigt den du efterfrågar, men hyfsat pris på Bo Berggren:Har under en längre tid suktat efter en AquaTerra ref 220.10.41.21.03.004, men blir osäker på vad som faktiskt är ett vettigt pris.
Om vi ska tipsa om butiker så tycker jag inte vi ska glömma @ERIKSON URHANDELHar under en längre tid suktat efter en AquaTerra ref 220.10.41.21.03.004, men blir osäker på vad som faktiskt är ett vettigt pris.
Var tveksam till small seconds tidigare, men det där ser riktigt bra ut!Måste säga att senaste köpet är riktigt bra, svårt att få den göra sig rättvis på bild dock.
Förstår vad du menar, var oxå det när den släpptes men efter sett dem live vart jag såld.Var tveksam till small seconds tidigare, men det där ser riktigt bra ut!
Hallå där. Jag postade en bild lite högre upp i tråden på min 36mm på min handled som är cirka 16-16,5cm om det är till någon hjälp, men har inget bra svar på din fråga.Hej härinne
Har letat efter en dress/vardagsklocka mellan 36-38 mm ett tag nu. Blickarna dras hela tiden tillbaka till de mindre Aqua Terra modellerna i 36 mm, framförallt 2518.30. Ser ut att ticka alla mina boxar.
Är det någon härinne som kan berätta om den bärs true to size eller känns något större?
Mvh
Tack!Hallå där. Jag postade en bild lite högre upp i tråden på min 36mm på min handled som är cirka 16-16,5cm om det är till någon hjälp, men har inget bra svar på din fråga.
Får det till ca 43mm. Det är dock en automatisk 2504 och inte en kvarts, vet inte om det skiljer sig mellan dem.Tack!
Verkar inte bäras mindre åtminstone. Vad är det för lug to lug mått på den?
Har själv en handled på 20 cm.
TackFår det till ca 43mm. Det är dock en automatisk 2504 och inte en kvarts, vet inte om det skiljer sig mellan dem.
Hade du inte sett bilder på den innan?Var taggad på att bli ägare till en aqua terra, så tog en 2h bilresa i fredags. Väl framme mötes jag av en blankt polerad klocka, kändes som att hela klockan var blank polerad...får leta vidare