Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
AT Skyfall!
Från två tre fredagar bakåt:Tycker ni om öl och aqua terra?
Pris, urverk, magnetism, antireflection, tillgång, rånrisk och utseende, även om sista är helt upp till var och en, talar väl för AT.Behöver lite hjälp från tråden, pros and cons, omega AT vs rolex explorer I?
Riktigt nice, vilken modell är det?Tycker ni om öl och aqua terra?
Man önskar att det var liiite mer lume i timvisaren.Checkar lumen i Underlandet.
Ja, den är typ oläslig om man vaknar på natten tyvärr...Man önskar att det var liiite mer lume i timvisaren.
Jag har en 38.5 av äldre modell typ 17.5 cm handleder passar perfekt! Men föredrar mindre modellenSom hyfsat ny här på forumet måste jag säga att AT är sjukt snygg. Så jäkla stilren och funkar i alla lägen. Bara byta länk mot läderband eller gummi, även om jag tycker gummit är löjligt överprisat. 8k liksom
Har sneglat in mig på den blå och svarta, de känns mest allround. Då jag inte har AD nästgårds, vad ligger ni inne på för handledsstorlekar ni som har 38mm vs 41mm? Lägg gärna ut bilder och skriv storlek på klockan och er handled så kan man få lite hum.
Jag är precis som dig ny i klockorna värld.Som hyfsat ny här på forumet måste jag säga att AT är sjukt snygg. Så jäkla stilren och funkar i alla lägen. Bara byta länk mot läderband eller gummi, även om jag tycker gummit är löjligt överprisat. 8k liksom
Har sneglat in mig på den blå och svarta, de känns mest allround. Då jag inte har AD nästgårds, vad ligger ni inne på för handledsstorlekar ni som har 38mm vs 41mm? Lägg gärna ut bilder och skriv storlek på klockan och er handled så kan man få lite hum.
Vad har du för storlek på handleden?Jag är precis som dig ny i klockorna värld.
Gillar också at mycket och bor långt bort från någon handlare.
Velade länge beställde till slut en ny 38mm, när jag väl öppnar kartongen tyckte jag att den såg liten ut.
Det kändes inte alls bra, så jag skickade tillbaka den.
Har beställt en ny 41mm, hoppas att den lever upp till mina förväntningar.
38mm var jag helt enkelt man nog att bära upp
Den ser riktigt bra ut på bilden jag tog.
Stirra dig inte blind på boettens storlek är mitt tips.Som hyfsat ny här på forumet måste jag säga att AT är sjukt snygg. Så jäkla stilren och funkar i alla lägen. Bara byta länk mot läderband eller gummi, även om jag tycker gummit är löjligt överprisat. 8k liksom
Jag har också 17.5cm. Men som du säger att man ska ta i beräkning med klädsel och hur klockan interagera med den. Jag är ju mer en t-shirt kille till vardags än skjorta. Så jag har väl lutat åt att en 41:a kanske passar mig bättre. Man måste väl prova de olika för att kunna bedöma. Synd bara att det är 13mil till Erikssons ur :/Stirra dig inte blind på boettens storlek är mitt tips.
Hur stor tavlan upplevs är minst lika viktigt i mina ögon. AT har inte massa lull runt om som stjäl rampljuset.
Här är tre klockor som spänner från 36 till 42mm, men skillnaden i hur man upplever tavlorna är inte jättestor (fast Eternan är mindre på alla sätt och upplevs naturligtvis även så). Sedan tycker jag det har stor betydelse vad du tänkt bära till klockan. Är planen endast t-shirt, kör 41mm som tar för sig lite, skjorta låt en 38 glimma lite mer diskret. Jag har 17,5cm handled och tycker 38an passar bättre för hur jag använder den.
Kul! Nu har jag haft min AT i drygt två månader, och är riktigt nöjd. En riktig GADA som i mitt tyckte funkar i princip i alla sammanhang.Jag har precis nyligen fått upp ögonen för AT. Har varit sugen på en Omega sjukt länge, men inte hittat rätt. Men nu när jag kollat in AT mer så framstår det som den optimala klockan ju!