Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tycker ändå att det där är peak AT!Idag blev det AT, klockan som drog ner mig i träsket!![]()
![]()
Instämmer till 100% även om jag föredrar datum kl 6 för symmetrin.Tycker ändå att det där är peak AT!
Själv gillar jag deras original gummiband, mycket bekvämt och smidigt band. Snyggt imho ocksåHej
Jag är inne på att byta från stållänk på min Aquaterra 38 mm och söker lite inspiration, har ni några tips på gummi, läder alternativt Nato.
Mvh![]()
Fantastisk klocka, grattis!Äntligen har jag fått hem klockan jag sparat till och suktat efter i månader. Kul att vara en del av AT communityn!
![]()
Grattis till en fin klocka och välkommen!Äntligen har jag fått hem klockan jag sparat till och suktat efter i månader. Kul att vara en del av AT communityn!
![]()
Instämmer i kören. Mycket fin klocka och grattis!Äntligen har jag fått hem klockan jag sparat till och suktat efter i månader. Kul att vara en del av AT communityn!
![]()
Hos auktoriserad verkstad är det vad man får betala. Gav det hos Swatch Group i våras för en komplett service, AT Skyfall.Har en AT från 2012. 8500 verk. Nån som vet vad en service landar på? Sökte och läste i nån annan tråd 9600:- men det kan väl inte stämma?
Hoppla. Tack för info.Hos auktoriserad verkstad är det vad man får betala. Gav det hos Swatch Group i våras för en komplett service, AT Skyfall.
Snygg!! Grattis!Äntligen har jag fått hem klockan jag sparat till och suktat efter i månader. Kul att vara en del av AT communityn!
![]()
Inte riktigt min smak heller. Hur många varianter finns det inte nu!?Vad tycker ni?. Blir lite för platt tavla kan jag tycka. Kanske bättre i verkligheten. Inget för mig dock.
![]()
keramisk bezel?Vad tycker ni?. Blir lite för platt tavla kan jag tycka. Kanske bättre i verkligheten. Inget för mig dock.
![]()
9600 på omega . Men alltid de verk är väl serva på omega eftersom de byter massa viktiga delar inte bara oljarHar en AT från 2012. 8500 verk. Nån som vet vad en service landar på? Sökte och läste i nån annan tråd 9600:- men det kan väl inte stämma?
Ja, finns både en referens med keramisk, och en i stål i båda storlekarna verkar det som, efter en snabb titt på hemsidan.keramisk bezel?
Näe, pirrar inte till hos mig heller.Vad tycker ni?. Blir lite för platt tavla kan jag tycka. Kanske bättre i verkligheten. Inget för mig dock.
![]()
Såg den irl på Klarlund I Köpenhamn. Väldigt snygg i verkligheten. Stor skillnad att se den på bild på nätet.Vad tycker ni?. Blir lite för platt tavla kan jag tycka. Kanske bättre i verkligheten. Inget för mig dock.
![]()