MatteHalvar
Basic
Samtidigt som jag lämnade in min Super Avenger så inhandlades Black Bay! Fullkomligt älskar den
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Samtidigt som jag lämnade in min Super Avenger så inhandlades Black Bay! Fullkomligt älskar den
Det kom ett paket! Och eftersom jag rusade till urmakare för kontroll så blir det en iscensatt öppning, och inte den som skedde i bilen..
Väl inslaget!
Och där låg den som Jesusbarnet i sin krubba! En sigmatavla följde med! Trevligt!
I all sin prakt!
Och en wristshot!
Och en carshot!
Känslan då? Allt är förlåtet! Till och med tiden jag bar den breda Dieselklockan till en skjorta som var skrynklig när man köper den. Känner mig fulländad men det vet ju ni mycket väl att det bara är en tidsfråga innan den där känslan kommer igen..
Gick in på Bergströms Ur för att kolla upp priserna efter prishöjningen. Torskade..Kom ut med en påse med en klocka..
Har fortfarande inte förstått vad som hände..
Bilder kommer när jag kommit till sans och funderat ut hur det kunde hända..
Grattis! Är det din första Tudor?
Jajjemän! Grymt nöjd passar bra med resten, högt och lågt
Din fina Longines Månfas (nr från vänster, övre raden). Funderat på att köpa in den i läder, hur är den? galet prisvärd verkar det som
Är det Nomos nere till höger??Jajjemän! Grymt nöjd passar bra med resten, högt och lågt
Är det Nomos nere till höger??
Helt rätt impuls! Snyggt med oysterFick en impuls att jag bara måste ha en Oyster-länk till min Tudor DD. Letade med ljus och lykta ett kort tag innan Joshua3 hörde av sig.
Några meddelanden och dagar senare som kom det ett brev
Tack Joshua3 för en snabb och smidig affär.
Gratulerar! Var det ett lätt eller svårt val om det skulle bli en röd eller blå?Samtidigt som jag lämnade in min Super Avenger så inhandlades Black Bay! Fullkomligt älskar den
Fick en impuls att jag bara måste ha en Oyster-länk till min Tudor DD. Letade med ljus och lykta ett kort tag innan Joshua3 hörde av sig.
Några meddelanden och dagar senare så kom det ett brev.
Snyggt! bara att lägga ut till försäljning nu då
Nja, jag sa senast till Kejsaren att det är en keeper, men man vet ju aldrig. Är du spekulant?
Haha ja man säger så mycket
Jag skulle absolut kunna vara spekulant på en sån pärla...
Firar med denna att jag ska bli pappa snart
Fick en impuls att jag bara måste ha en Oyster-länk till min Tudor DD. Letade med ljus och lykta ett kort tag innan Joshua3 hörde av sig.
Några meddelanden och dagar senare så kom det ett brev.
Paketöppning!
Inge fjoll med fina fällknivar och skjorta med stickad tröja.
Grattis till en riktigt nice klocka. Vad är det för ref och storlek på den?
Längtar så till min första panna
Paketöppning!
Inge fjoll med fina fällknivar och skjorta med stickad tröja.
Grattis! Tvungen att gömma dig i garaget när du köpt ny klocka?
Garage? Det är i vardagsrummet!
Gr
Gratulerar! Var det ett lätt eller svårt val om det skulle bli en röd eller blå?