• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora paketöppningstråden

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Fick hem ett otroligt läckert band idag! Tack Maro för att du alltid levererar top notch! Genuint läder med präglat krododilmönster ger en härligt lyxig känsla. Brukar mest hålla mig till svart, brunt eller stål men jabla och Solvik har utmanat mig att våga prova lite mer färgglada band. Ska på en finare middag ikväll och då tänkte jag testa på datejusten till min vinröda blazer. Kommer bli kanon tror jag!!!
IMG_0790.jpg
IMG_0791.jpg
IMG_0792.jpg
You crazy ;)
 

Solvik

Panerai
Fick hem ett otroligt läckert band idag! Tack Maro för att du alltid levererar top notch! Genuint läder med präglat krododilmönster ger en härligt lyxig känsla. Brukar mest hålla mig till svart, brunt eller stål men jabla och Solvik har utmanat mig att våga prova lite mer färgglada band. Ska på en finare middag ikväll och då tänkte jag testa på datejusten till min vinröda blazer. Kommer bli kanon tror jag!!!
IMG_0790.jpg
IMG_0791.jpg
IMG_0792.jpg

Det är inte utan att man blir lite varm innanför västen.. Det finns hopp! Du får nästan bjuda på en överkroppsbild när du stylar till dig, klädd och klar, that is Förutsätter en matchande duk i bröstfickan!
 

Picke79

Cartier
2-Faktor
Jaha återigen blev det ett impulsköp... Fan va dålig jag är på att inte köpa grejer hela tiden.
Surfade lite klockor igår, läste nån recension av alpina alpinist med något "eget" urverk för billig peng. Skulle klämma lite på en idag tänkte jag. Väl i butiken testade jag dels den klockan jag läst om, som för övrigt var läcker. Men jag har ju bestämt att nästa klocka skall vara en dykare. Turligt nog har alpina även dykare i sortimentet så jag testade några olika och precis som guldlock så hittade jag något som passade perfekt tillslut billig var den också.

DIVER 300 AUTOMATIC 300 ORANGE
ALPINA AUTOMATIC CALIBER AL-525
300M (1000FT) WATER-RESISTANT
UNI-DIRECTIONAL TURNING 60MIN DIVING BEZEL
SCREW-IN CROWN AND CASE-BACK TRANSPARENT CASE-BACK (lite saxning från hemsidan)

Och så en bild också
1a0650c044fc7792342aa708e54e65d9.jpg
 
Jaha återigen blev det ett impulsköp... Fan va dålig jag är på att inte köpa grejer hela tiden.
Surfade lite klockor igår, läste nån recension av alpina alpinist med något "eget" urverk för billig peng. Skulle klämma lite på en idag tänkte jag. Väl i butiken testade jag dels den klockan jag läst om, som för övrigt var läcker. Men jag har ju bestämt att nästa klocka skall vara en dykare. Turligt nog har alpina även dykare i sortimentet så jag testade några olika och precis som guldlock så hittade jag något som passade perfekt tillslut billig var den också.

Grattis! Kul med åtminstone lite ovanligare märken :)
 

Edox

Breitling
Jaha återigen blev det ett impulsköp...

Snygg, datumfönstret är extra snyggt och blir pricken över i, vilken grej, man får en tjuvtitt på kommande datum.
 

Picke79

Cartier
2-Faktor
Jaha återigen blev det ett impulsköp...

Snygg, datumfönstret är extra snyggt och blir pricken över i, vilken grej, man får en tjuvtitt på kommande datum.
älskar den extra förvaringen om vilket datum som kommer efter detta. Men ibland måste man ändå tänka själv, inte alltid som 29,30, 31 finns.. Men tack för att du påpekade att den visar tre datum åt gången jag missade det när jag köpte den och såg det inte heller på bilden jag laddade upp. Tur du sa nått annars hade jag inte hittat min absoluta favorit funktion på klockan
 

Jagerloo

Breitling
Nu har en gammal dröm till mig gått i uppfyllelse!!! Jag börjar med lådan så får ni gissa klockan en stund ;-)
 

Bilagor

  • b.jpg
    b.jpg
    74.3 KB · Visningar: 135

Snigel

Cartier
2-Faktor
Topp