Aquastaren
Silver
Snyggt!Enzon i nya kläder,
Vänder på det, ser snyggare ut i min värld,
Var köpte du den?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt!Enzon i nya kläder,
Vänder på det, ser snyggare ut i min värld,
Klockan köpt på forumet för ett tag sedan, bandet på watchbandcentreSnyggt!
Var köpte du den?
Nytt på handleden!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Hulken!! Riktigt nöjd!
Klockan köpt på forumet för ett tag sedan, bandet på watchbandcentre
http://www.watch-band-center.com/watchstrap-p21734h254s2193-Watch-strap-Cuxhaven.htmlLänk eller ref nr på just det bandet?
Tack
Äntligen!
Fanns ingen tid att ta bilder på emballaget, så hoppar det denna gången
Och en sista bild bredvid lillebror
Nu blir det avplastning hela kvällen!
Välkommen!!! Snyggt, nu går det snabbt att bli beroende och köpa flerSådär ja, min första klocka är inköpt och nu uppackad!
Nöjd!
Välkommen!!! Snyggt, nu går det snabbt att bli beroende och köpa fler
Tog inte ens ett par dagar innan man började snegla på annat. Det är det enda negativa med klockor, man uppnår aldrig total lycka.....Känner det, kommer nog inte dröja länge tills nästa
Nej, detta intresse är skrämmande likt drog och alkoholmissbruk i vissa avseenden...Tog inte ens ett par dagar innan man började snegla på annat. Det är det enda negativa med klockor, man uppnår aldrig total lycka.....
Då var det dags för mig i denna tråden..
Skulle ner och jobba några dagar i norra Frankrike.
Satte mig på ett flyg söderut.
Efter att hämtat ut hyrbilen och kört några mil började min handled känna sig väldigt naken.
Detta var ju något som herrn hade beräknat sedan innan så ett planerat stopp gjordes.
På det planerade stoppet hämtades den här påsen upp och kaffe intogs.
I påsen fanns en låda.
Och i lådan, tro det eller ej fanns en låda till.
Om man läste min tråd om hur jag velade mellan olika klockor så förstår någon några vilken lotten föll på efter många om och men. Men har man inte läst kan vi ju slänga upp en bild till..
Och under duken fanns:
Såklart en Ingy 3239. Helt perfekt för mig!
Nu kunde min handled få lite nytt sällskap och fler mil kunde avverkas denna dag!
Tjusigt, stort grattis!Då var det dags för mig i denna tråden..
Skulle ner och jobba några dagar i norra Frankrike.
Satte mig på ett flyg söderut.
Efter att hämtat ut hyrbilen och kört några mil började min handled känna sig väldigt naken.
Detta var ju något som herrn hade beräknat sedan innan så ett planerat stopp gjordes.
På det planerade stoppet hämtades den här påsen upp och kaffe intogs.
I påsen fanns en låda.
Och i lådan, tro det eller ej fanns en låda till.
Om man läste min tråd om hur jag velade mellan olika klockor så förstår någon några vilken lotten föll på efter många om och men. Men har man inte läst kan vi ju slänga upp en bild till..
Och under duken fanns:
Nu kunde min handled få lite nytt sällskap och fler mil kunde avverkas denna dag!
Och under duken fanns:
Tackar så himla mycketGrattis! IWC är sweet
Tack ska du haTjusigt, stort grattis!
Tackar så mycket! Kan inte mer än hålla med dig på alla planGrattis! Vit tavla med guldvisare är helt klart snyggaste Ingyn!
Supersnygg!Sådär ja, min första klocka är inköpt och nu uppackad!
Nöjd!
....
Förhoppningsvis första inlägget av många i den här tråden:
Blev något trist filter från mobilbilderna, hoppas ni kan njuta ändå!
Folk kan gnälla hur mycket de vill om att Omega urvattnar Speedyn med alla "editions" men den där är feeeeet! Grattis [emoji4]Förhoppningsvis första inlägget av många i den här tråden:
Blev något trist filter från mobilbilderna, hoppas ni kan njuta ändå!
[...]
Supersnygg!
Undrar förresten vart du fick tag i läderarmbandet? Har sökt lite efter originalarmband till Certina på nätet men inte hittat något.
Har länge suktat efter denna modell, och idag damp avin ned i brevlådan./ATTACH]
Dags för mig då
Jag ramlade över den här på forumet, ursprungligen var jag på jakt efter en annan klocka från samma tillverkare.
Jag är toknöjd med klockan, gedigen kvalitet.
Man kan verkligen känna att det är tysk ordnung, raka led och pansarvagnar bakom denna klocka!
Kan bara hålla med En flieger hade varit bra som komplementGratulerar, Stowa är verkligen fina!