• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora paketöppningstråden

Nytt för idag :)

LikX2mq.jpg

Har lumepärlan ramlat av?

Då var det dags för mig i denna tråden..

Skulle ner och jobba några dagar i norra Frankrike.

Satte mig på ett flyg söderut.
IMG_0883.JPG

Efter att hämtat ut hyrbilen och kört några mil började min handled känna sig väldigt naken.
IMG_0884.JPG

Detta var ju något som herrn hade beräknat sedan innan så ett planerat stopp gjordes.

På det planerade stoppet hämtades den här påsen upp och kaffe intogs.
IMG_0896.JPG

I påsen fanns en låda.
IMG_0898.JPG

Och i lådan, tro det eller ej fanns en låda till.
IMG_0899.JPG

Om man läste min tråd om hur jag velade mellan olika klockor så förstår någon några vilken lotten föll på efter många om och men. Men har man inte läst kan vi ju slänga upp en bild till..
IMG_0900.JPG

Och under duken fanns:
IMG_0901.JPG

Såklart en Ingy 3239. Helt perfekt för mig!

Nu kunde min handled få lite nytt sällskap och fler mil kunde avverkas denna dag! :)
IMG_0888.JPG
Grymt bra val!

Har köpt en vit explorer2. Den ser ut typ såhär. Sjukt intressant dinka eller nåt. Likväl fantastisk kvalitetskänsla, sitter grymt bra, och jag gillar den som fan. Fin design, stor och trevlig urtavla utan att kännas blaffig på armen, kunglig lume, kalasfräsch till en sommaroutfit.
image.jpg

Snyggt! Grattis :)

Har köpt en vit explorer2. Den ser ut typ såhär. Sjukt intressant dinka eller nåt. Likväl fantastisk kvalitetskänsla, sitter grymt bra, och jag gillar den som fan. Fin design, stor och trevlig urtavla utan att kännas blaffig på armen, kunglig lume, kalasfräsch till en sommaroutfit.
image.jpg

Grattis! ruggigt fin den där, är själv sugen på en :) känns ju lite mer spännande än en vanlig SubC även om det är en klassiker

Tillbaka
Topp