Tissot1947
Silver
Haha SNKK-kavalkaden, fick min idag med en 45a!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grupptryck någon?Haha SNKK-kavalkaden, fick min idag med en 45a!
Förstår inte?Grupptryck någon?
Fan va fina de där är! Grattis!Det kom en avi i lådan...
221 g. Nästan lite filmtitel över det.
Tja, väl specificerat var det ju i alla fall.
Bubbelplastexrrrrrrravaganza!
Mmmmm. Vintage.
Slutligen det obligatoriska wristshotet.
Så, nu är nytillskottet hemma, nylevererat från down under. Har varit sugen på någon GMT länge. I den bästa av världar där pengar inte är ett issue hade jag gärna sportat en 1655 eller en bakelit-GMT Master, men det ligger just nu helt utom räckhåll. Så då får det bli en klart underskattat Seiko, en 6117-8000. Fick tag i en i riktigt hyggligt skick. Lite småmärken i vridringen, men annars riktigt fin. Otrolig sunbursttavla i gråbrunt, magiskt fint ljus i den. Serienumret säger 1969. Och otroligt nog är det fortfarande hyggligt liv i lumen. Vet inte vad de använt, men vad det än är är det något Homer Simpson inte skulle skämmas för på jobbet.
Då är det rasande fenomenalt bra gjort i så fall. Nej, jag tror det är original.Fan va fina de där är! Grattis!
Relumed maybe?
Får bryta SNKK-paraden med en Prince som landade idag
Får bryta SNKK-paraden med en Prince som landade idag
Trevligt köp!Får bryta SNKK-paraden med en Prince som landade idag
Wow!!Numer bukis med gavve och JS
Jäklar vilket läckert ex. Grattis!Så äntligen hittade jag precis det jag letade efter och är sjukt nöjd med min trippel 6...
Onekligen mycket klocka för pengarna.Förstår inte?
Verkligen, otroligt mycket klocka för pengarna!Onekligen mycket klocka för pengarna.
Grattis
Snygg! En av de snyggare nya DJ jag sett faktiskt då jag inte brukar vara något vidare fan av dem.Slank in på Rob Engström och hämtade upp min beställning i tisdags
Ber om ursäkt för dåliga mobilbilder
Denna låda är en vanlig syn på forumet
Det här är vad som döljer sig:
En trevlig bekantskap
In action
Och i vila
Tack till Rob Engström för trevlig bemötande och Spencer66 för input
Snygg dykare! Grattis!Jag är inte så duktig på varken fotografering eller spänningsbyggande... Men jag tänkte försöka!
Av en slump gick jag ifrån mina planer om en 114060 innan sommaren och landade på denna. Med slump menar jag ett fantastiskt bra pris som har skapat debatter här på forumet under ett par dagar. Jag är lite av en köp först och tänk efter sen person vilket har resulterat i ett antal nervösa samtal till både FedEx och Erik på Mrwatches där jag köpte klockan.
Jag vill inte ge mig in i någon vidare debatt gällande val av leverantör, för mig funkade allt från order till leverans hur bra som helst, Erik på Mrwatches har varit grymt tillmötesgående och förstående. Klockan blev en dag försenad, men det kan man (nästan) leva med.
Boxen...
Inuti. Certifikatet är stämplat och daterat av Spansk AD - Calvo Joyeros.
En sista bild på innerboxen.
Men vad i hel...
Nej, skämt och sido, presenterar glatt nyförvärvet, Omega Seamaster 300!
Wristshot på alldeles för stor länk!
Ikväll blir det Foo Fighters med lite fokus på armen kanske...
Jag är inte så duktig på varken fotografering eller spänningsbyggande... Men jag tänkte försöka!
Av en slump gick jag ifrån mina planer om en 114060 innan sommaren och landade på denna. Med slump menar jag ett fantastiskt bra pris som har skapat debatter här på forumet under ett par dagar. Jag är lite av en köp först och tänk efter sen person vilket har resulterat i ett antal nervösa samtal till både FedEx och Erik på Mrwatches där jag köpte klockan.
Jag vill inte ge mig in i någon vidare debatt gällande val av leverantör, för mig funkade allt från order till leverans hur bra som helst, Erik på Mrwatches har varit grymt tillmötesgående och förstående. Klockan blev en dag försenad, men det kan man (nästan) leva med.
Boxen...
Inuti. Certifikatet är stämplat och daterat av Spansk AD - Calvo Joyeros.
En sista bild på innerboxen.
Men vad i hel...
Nej, skämt och sido, presenterar glatt nyförvärvet, Omega Seamaster 300!
Wristshot på alldeles för stor länk!
Ikväll blir det Foo Fighters med lite fokus på armen kanske...
Stiligt! Grattis!Slank in på Rob Engström och hämtade upp min beställning i tisdags
Ber om ursäkt för dåliga mobilbilder
Denna låda är en vanlig syn på forumet
Det här är vad som döljer sig:
En trevlig bekantskap
In action
Och i vila
Tack till Rob Engström för trevlig bemötande och Spencer66 för input
Stort grattis! Min hälsar!
Schysst!Kom ett paket idag...
Vad kan det vara...?
En Seiko såklart! SNKK55K1 närmare bestämt. Tack till yonsson för tipset
Trevlig klocka till klart överkomlig peng!
Day/date och display case-back - inte dumt!
Klart godkänd dressare till både jobbet och krogen. Trevlig helg!