Av den meningen förstår jag Omega Seamaster. Resten är grekiska??Komplett garden glory set med reinder horn, förra året fick hon en omega seamaster. Så kändes som det var min tur att få något schysst
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Av den meningen förstår jag Omega Seamaster. Resten är grekiska??Komplett garden glory set med reinder horn, förra året fick hon en omega seamaster. Så kändes som det var min tur att få något schysst
Riktigt fet!Det kom ett paket från Tyskland. En Modalo winder för 249 Euro Inkl frakt. Provkör lite! Väldigt tyst måste jag säga.
Grattis! Sitter precis själv och kollar in den inför kommande beställning i dag.Det kom ett paket från Tyskland. En Modalo winder för 249 Euro Inkl frakt. Provkör lite! Väldigt tyst måste jag säga.
Snyggt!Det kom ett paket från Tyskland. En Modalo winder för 249 Euro Inkl frakt. Provkör lite! Väldigt tyst måste jag säga.
Denna hamnade i min ägo nu i helgen
Och nu ett nytt armband!Jaha, då blev det en sån häringa nykomling!
Snygg! Har den glaslucka eller heltäckt? Kan du länka?Det kom ett paket från Tyskland. En Modalo winder för 249 Euro Inkl frakt. Provkör lite! Väldigt tyst måste jag säga.
Det kom ett paket från Tyskland. En Modalo winder för 249 Euro Inkl frakt. Provkör lite! Väldigt tyst måste jag säga.
Här är den:Snygg! Har den glaslucka eller heltäckt? Kan du länka?
Väldigt fin klocka!Inte ännu en Rolex?
Japp nu är det min tur...
Köpt på forumet, tackar @closetplayer för affären och smidig affär.
Grattis till en klassiker! Även om hjärtat klappar mest för vintage så är det något speciellt med de keramiska sportrollarna.Inte ännu en Rolex?
Grattis, för bövelen!Inte ännu en Rolex?
Idag var Dagen med stort D. Idag skulle jag införskaffa min första riktiga klocka. Hade några förslag i mitt huvud vad jag skulle titta på [...] Den här vackra skapelsen fick följa med mig hem idag. Tack till @Urmakarn/ Jälmers Ur för en trevligt bemötande och bra service...
Grattis till fint ex!Inte ännu en Rolex?
Så fin med tavlan som associerar till den legendariska klassikern !Första Rollen bärgad! Fyfan va underbar tavlan är!
Stort tack till @ROB-1832 och Daniel för grym service och otroligt bemötande!
Riktigt vackert ur, grattis!Denna hamnade i min ägo nu i helgen
Fy fan, här snackar vi fin klocka. En sådan som jag själv suktar efter, stort grattis!Första Rollen bärgad! Fyfan va underbar tavlan är!
Vinsten för det miljonte inlägget???Första Rollen bärgad! Fyfan va underbar tavlan är!
Snabba beslut är bra Somrigaste klockan, stort grattis till den!Snabba beslut under eftermiddagen resulterade i detta nyförvärv