Som så många andra paketöppningar så börjar även denna med just ett paket...
...och inuti paketet fann jag en massa skumplast och bubbelplast ...
Nästan all plast borta och här har vi ett litet separat bubbelplastpaket samt en låda...
Jag tycker att jag känner igen texten på lådan, hmm... kan det vara en klocka däri kanske?
Nä nu! Vafalls, ännu en låda inuti den förra? Ryska dockor?
Jag lyfte ur den mindre lådan och i botten av den större låg ett instruktionshäfte och ett garantikort... Men lådan känns fortfarande lite för tung... det verkar vara en falsk botten i lådan...
Japp, precis som jag trodde. Under den falska bottnen låg en stållänk med extra länkbitar...
Nu ska vi se vad som låg i den mindre lådan...
En Seiko "Tuna" SBBN015...
Jag kan bara säga en sak:
Det här är verkligen kärlek vid första ögonkastet! Den åkte på direkt för ett obligatoriskt handledsfoto...
Vad var det i det lilla separata bubbelplastpaketet då? Jo två sprillans Obris Morgan gummin som säljaren spontant bjussat på, vilken trevlig överraskning!
Jag är mycket imponerad av Tunan. Den utstrålar verkligen kvalitet och funktionsinriktad design. Som så många andra sagt så sitter den mycket bekvämt trots sin storlek. Mycket på grund av det korta lug-to-lug måttet. Jag hade ju även sån tur att det gummit som sitter monterat är ett "SBDB009-gummi" med en väldigt följsam och bekväm kvalitet.
Stort tack till
@xHenke för affären!