• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora paketöppningstråden

osc10

Panerai
2-Faktor
Som nyfrälst klockfantast läste jag omkring här på forumet efter en bra billig dykare. Valet föll på Seiko SKX007K2 från CreationWatches.
Hämtade ut paketet idag :)

P1010259.JPG
P1010260.JPG
P1010261.JPG
P1010262.JPG
P1010263.JPG
P1010264.JPG
P1010265.JPG
P1010267.JPG
P1010268.JPG

Får nog justera bandet till mina handleder lite ;)
Grattis, billig men otroligt prisvärd. Har min på Nato i alla möjliga färger då länken är lite väl rasslig för mig.
 

Xandyr91

Omega
2-Faktor
Grattis, billig men otroligt prisvärd. Har min på Nato i alla möjliga färger då länken är lite väl rasslig för mig.
Tack så mycket! Ja har lite funderingar kring köpa några natos. Får dock börja med länken :)

De där är ju faktiskt riktigt coola! Grattis!

Ja blev klart positiv förvånad när jag öppnade lådan efter bara sett bilder på nätet. Allt ser väldigt bra ut för en klocka som kostar 1500 kr. Tack!
 

Chuck

Patek
2-Faktor
Det här är egentligen inte min paketöppning, då jag köpte klockorna i present till mina föräldrar!

Så det blir en enkel snabb paketöppning.

Det började självklart hos ROB.E.
Som alltid kör jag bilen, så för mig blev det vatten och för tjejen en kall öl. :angel:

image.jpeg


På väg hem...

image.jpeg


En suddig wristshot :happyhappy:
Det blev en 116300 samt en 114200:rolex::rolex:

image.jpeg


Ett STORT tack till David på @ROB-1832.

Wow det var stort! De blev säkerligen nöjda över denna present :)

Grattis till er alla som öppnat de senaste dagarna skitkul!
 

Luckyluciano

Ninjasköldpaddan
2-Faktor
Hej nu har jag hämtat min nya klocka!
Tudor Pelagos 25600TB.
image.jpeg


Tackar för trevligt bemötande av personalen på BERGSTRÖMS I MALMÖ.
image.jpeg


Väntat länge på detta.

image.jpeg


image.jpeg

image.jpeg

Ser bättre ut i verkligheten.

image.jpeg


image.jpeg


Det kommer mera.





Grym! Den där växer bara mer och mer för mig. Har svårt för tavlan med 3D-indexen men i blått gör den sig klart snyggare! Gratulerar!

Den är FIN!!!! Grattis till forumets första?
Forumets andra. @micke_s knep den första :)
 

MKRGG

Annie Leibovitz
2-Faktor
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg

Då kontrar jag @TobbeL s inlägg med denna som delvis är finansierad med hans pengar :) Tack till @martinhook för hjälp och till @Denke för input. Framförallt tack till Keas ur för sjukt snabb skeppning och för att dom servat mina, mina föräldrars och mina far- och morföräldrars klockor sen urminnes tider :)
Edit: Glömde ju tacka @Sjöö Sandström för bra grejer. Detta är min första och jag är väldigt positivt överraskad.
 
Senast ändrad:

FilipF

Vacheron
2-Faktor
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg

Då kontrar jag @TobbeL s inlägg med denna som delvis är finansierad med hans pengar :) Tack till @martinhook för hjälp och till @Denke för input. Framförallt tack till Keas ur för sjukt snabb skeppning och för att dom servat mina, mina föräldrars och mina far- och morföräldrars klockor sen urminnes tider :)
Nej men vilken trevlig klocka! Grattis! Timern är perfekt att koka ägg med! (använder den själv till det varje morgon!)
 
Topp