Dr.Rolex
Basic
Tack! I väntan på "the big one" gör denna sitt jobb utmärkt!Fin!!! Grattis!!! ;D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack! I väntan på "the big one" gör denna sitt jobb utmärkt!Fin!!! Grattis!!! ;D
Grattis!Bilderna får tala...
Kommer att ta ett tag innan jag kan korta armbandet tyvärr. Tålamod är ju en dygd ändå...
Grattis! Du bär upp den riktigt bra.Fick hem denna skönhet i veckan
Fick hem denna skönhet i veckan
Mycket snyggt! KulFick hem denna skönhet i veckan
Fick hem denna skönhet i veckan
Jeflar vilken bra inledning på KS! Det där var ett riktigt fullset det där.Fick hem denna skönhet i veckan
Grym klocka i grym Box! Grattis.Fick hem denna skönhet i veckan
Grattis grattis!Första paketöppningen på KS. Idag trillade det in ett litet paket från Köln. Bara att flippa bladet på den dedikerade paketöppningskniven från
Böker.
Ah, ett syskon?
Jajjemusen. En Oyster Perpetual 116000 med blå 369-tavla.
Sitter som en vers av Ghostface Killah.
Eller?
Slick Rick skulle antagligen höjt en förgylld tumme.
Som räddhågsen svenne backar jag och kapar en länk… eller tre, och avslutar med en lumeshot.
Tack för titten och den sköna andan på forumet.
Medvind
Räven
Edit: fotodubletter
Haha, tack, G!
GrattisFörsta paketöppningen på KS. Idag trillade det in ett litet paket från Köln. Bara att flippa bladet på den dedikerade paketöppningskniven från
Böker.
Ah, ett syskon?
Eller?
Som räddhågsen svenne backar jag och kapar en länk… eller tre, och avslutar med en lumeshot.
Medvind
Räven
Första paketöppningen på KS. Idag trillade det in ett litet paket från Köln. Bara att flippa bladet på den dedikerade paketöppningskniven från
Böker.
Ah, ett syskon?
Eller?
Medvind
Räven
En trevlig liten paketöppning såhär en måndag! Köpt på forumet och ett kul tillskott i samlingen!
Se till att köpa en länk om du inte redan har en, den kommer göra klockan grym att bära.
Bra duo, stort grattis!Första paketöppningen på KS. Idag trillade det in ett litet paket från Köln. Bara att flippa bladet på den dedikerade paketöppningskniven från
Böker.
Ah, ett syskon?
Eller?
Medvind
Räven
En trevlig liten paketöppning såhär en måndag! Köpt på forumet och ett kul tillskott i samlingen!
En så kallad "pang-på-rödbetan-paketöppning". Grattis till en stilig klassiker!Reservo
En så kallad "pang-på-rödbetan-paketöppning". Grattis till en stilig klassiker!