Markus70
Basic
Tackar!Grattis! Grymt mycket för pengarna. Rejäl kvalitet och en fantastiskt bekväm länk. Lädret är inte dumt heller, fast det sitter på min Aerospace nu. Välkommen i klubben.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tackar!Grattis! Grymt mycket för pengarna. Rejäl kvalitet och en fantastiskt bekväm länk. Lädret är inte dumt heller, fast det sitter på min Aerospace nu. Välkommen i klubben.
Två nya dinkor dök upp idag Kan det vara dom första i Sverige?
Blå Tudor Heritage Black Bay
Rolex Sea-Dweller 116600
Tanken var att nya Sea-Dwellern skulle ersätta min gamla 16600 v-serie, men inget är bestämt än.Troligtvis bland de första! Trots att infon runt dem var begränsad tycker jag att dessa två tillsammans absolut är värd en egen tråd. Kul och stort grattis Nicklas hoppas de stannar ett tag men det finns väll risk att de flippas .
Tanken var att nya Sea-Dwellern skulle ersätta min gamla 16600 v-serie, men inget är bestämt än.
Tudorn känns som en keeper, tycker den är mycket snyggare än den röda.
Känns inte speciellt topp tung.Nicklas.S är nya SD topp tung eller har de lyckats hålla ner vikten?
Mest okunnighet skulle jag tro.Jävla fin. Hade varit sugen att borsta allt... Grattis! Kul att paketöppningarna är tillbaka. Eller är det en rebellisk aktion fortfarande?
Rolex Sea-Dweller 116600
Rolex Sea-Dweller 116600
Kan bli lite kul drag i den här tråden när studenten infaller.
Man blir aldrig för gammal för att gå på studentkalas.Är inte du lite för gammal för att ta studenten farbror Jabla...?
Rolex Sea-Dweller 116600
Vilka klockor! Så otroligt snygga grattis som fan!Två nya dinkor dök upp idag Kan det vara dom första i Sverige?
Rolex Sea-Dweller 116600
GrattisHej
Äntligen dök den upp!
Varit medlem ett tag men förutom en obligatorisk skx007 så har det blivit mest surfande på olika alternativ.
Men idag så dök paketet upp.
Efter lite jobbb:
Yes, det blev tyskt!
Har funderat mycket fram och tillbaka, nytt eller begagnat. Breitling eller longines. Sinn har dock alltid lockat och känns som en bra partner till BMWn
Hittade en på Chrono24 med både länk och läderband.
Länk är alltid länk, gillar tyngden.
Summa sumarum ett bra köp!
Tack för titten
Rolex Sea-Dweller 116600
Rolex Sea-Dweller 116600
Rolex Sea-Dweller 116600
GrattisHar letat en tid efter något extra fint att bära på min brors bröllop som igår firades i Köpenhamn. Tidigare i veckan landade denna ljuvliga lilla sak. En äkta och ädel "tantklocka". Cartier Baignoire i storlek small förstås. Hann ej byta band men ett nytt är ikväll beställt. I love it!
Rolex Sea-Dweller 116600