Det är jag övertygad om att det finns!Ja får göra det. Måste få tag på lite fakta om den men finns säkert någon DJ expert här som har stenkoll som kan ge lite svar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är jag övertygad om att det finns!Ja får göra det. Måste få tag på lite fakta om den men finns säkert någon DJ expert här som har stenkoll som kan ge lite svar
Grattis!Idag kom den första nya klockan jag köpt på länge, mest blivit begagnade på sistone... Den senaste nya jag köpte var en Speedmaster...
Såå, vad är det dags för denna gången...
En stor, fin, brun, välpackad låda...
Och i den hittar vi.... en annan brun låda.
Och i den lådan så hittar vi en.... Stor svart låda...
Vad döljer sig här då?? Jo en ny speedmaster...
I denna fina låda döljer sig en annan fin låda
Och här har vi skönheten!!
Och så avslutar vi med WS
En helt underbar klocka som inte går att jämföra med min förra.
Verkligen nöjd!!
Super fin grattis!!!Idag kom den första nya klockan jag köpt på länge, mest blivit begagnade på sistone... Den senaste nya jag köpte var en Speedmaster...
Verkligen nöjd!!
Riktigt snygg!Slänger upp den här också..
Grattis!Idag kom den första nya klockan jag köpt på länge, mest blivit begagnade på sistone... Den senaste nya jag köpte var en Speedmaster...
Verkligen nöjd!!
Kul att man kunde vara en del av det som fick dig att slå till. Grattis till en grym beater!Blev lite spontant sugen på en Black Bay för någon vecka sedan. Samt att @Luckyluciano bilder med pelagosgummi alltid lockat mig. Så fick tag på en BB blå efter köpesannons här på forumet.
Kul att man kunde vara en del av det som fick dig att slå till. Grattis till en grym beater!
CongratsFörsta inlägget ifrån min sida inleder jag med en paketöppning
Har varit medlem i någon månad men aldrig tillfört något speciellt förutom att kikat runt och läst lite i olika delar på forumet.
Men nu tänkte jag bidra med ett inlägg faktiskt!
Har tidigare ägt en rolex sub 116610LN men bestämde mig att det var dags att testa någonting nytt! Så då fick det bli....
Wait for it!
.... Wait for it!
En Rolex Daytona som är uttagen hos Rob Engström 2014-09.
Måste säga att jag är otroligt nöjd med köpet och den sitter perfekt runt handleden! Känns som att det är en keeper men den känslan hade jag med min förra klocka också så nu återstår det bara att se ;D
Glöm ej att beställa spännet i samband med beställningen av gummit så du inte gör samma tabbe som mig och får vänta 3+3 veckorTackar! Nu ska jag bara slå till på ett gummi också
Tack för tipset!Glöm ej att beställa spännet i samband med beställningen av gummit så du inte gör samma tabbe som mig och får vänta 3+3 veckor
Köpte en Longines Heritage 1935 för ett tag sedan och gillade den så pass att det blev en till modell ur samma serie.
Slog till på den limiterade Conquest Heritage 1954 som kom 2014. Den mäter 35 mm och är limiterad till 600 ex. Riktigt nöjd hittills
Stort tack till @ROB-1832 för affären.
Tack!Den är riktigt snygg! Grattis!
Grattis till ett stiligt nyförvärvHoppla! Ett paket från Köln? Fram med Mouraaahn som @Watch out gav mig i present. Varning utfärdas för rätt usla bilder. Jag orkade inte med att vänta till morgondagen för att fånga rätt ljus. Nu kör vi!
Bekant box. Tredje gången gillt?
36mm. Bra. Oyster. Bra. Datum. Bra. Julgransbelysning. Va? Ja, vitguldsring. Va?
Bra! Ovant, men bra. Jag har tidigare haft svårt för klockor som inte var dykare eller konnoterade något slags toolighet. Först hade jag en 16610(ja, innan det en rad japanska dykare), sen en 116000 och nu den här glimmande lille gynnaren, 116234.
Jag gillar helt enkel Datejustens skickliga balans mellan det sobra och det lätt skräniga. Som Liberace, i en mörk kostym, i ett mörkt rum med en ficklampa.
Formatet på 36mm lirar dessutom perfekt med mina handleder på 16.5cm.
"Ja, rostskyddsgaranti ingår… mot en avgift."
This night a DJ saved my life. Over and out.
Tack KS, och alla dess medlemmar, för tiden, rummet, kunskapen och kamratskapen.
Medvind
Räven
TackarGrattis till ett stiligt nyförvärv
Haha, tack, G. Den där björnen är skön att se.Freakin' sweet Mr DJ!
Stort grattis och hoppas den sitter som gjutet nu och framöver.
Rolexbjörnen bringar åter en skål!
Stort grattis!Hoppla! Ett paket från Köln? Fram med Mouraaahn som @Watch out gav mig i present. Varning utfärdas för rätt usla bilder. Jag orkade inte med att vänta till morgondagen för att fånga rätt ljus. Nu kör vi!
Bekant box. Tredje gången gillt?
36mm. Bra. Oyster. Bra. Datum. Bra. Julgransbelysning. Va? Ja, vitguldsring. Va?
Bra! Ovant, men bra. Jag har tidigare haft svårt för klockor som inte var dykare eller konnoterade något slags toolighet. Först hade jag en 16610(ja, innan det en rad japanska dykare), sen en 116000 och nu den här glimmande lille gynnaren, 116234.
Jag gillar helt enkel Datejustens skickliga balans mellan det sobra och det lätt skräniga. Som Liberace, i en mörk kostym, i ett mörkt rum med en ficklampa.
Formatet på 36mm lirar dessutom perfekt med mina handleder på 16.5cm.
"Ja, rostskyddsgaranti ingår… mot en avgift."
This night a DJ saved my life. Over and out.
Tack KS, och alla dess medlemmar, för tiden, rummet, kunskapen och kamratskapen.
Medvind
Räven
nice!Är idag ny ägare till Seiko SKX031, Made in Japan. Helt underbar klocka från -97 med ett perfekt tickande 7S26-verk. Utomordentligt bra skick trots en del år på nacken och den sitter som gjuten på handleden. Stort tack till d@ke för affären! Jag är väldigt nöjd med klockan!
Tackar!Stort grattis!