Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Klockans gång och tidhållning i olika positioner.Jag hade ursprungligen bestämt mig för att köpa en ny klocka för max 3000. Men så gav jag fan i den budgeten och köpte något jag verkligen ville ha.
Idag kunde jag hämta det här paketet...
... och i det fanns det en Sinn 103.
Någon KS:are som känner igen det här pappret som låg i boxen?
Slutligen den obligatoriska vristshoten. Känner mig nöjd nu
Formulerade mig kanske lite konstigt. Undrade mer vem som ruckat verket. Men tack så mycketKlockans gång och tidhållning i olika positioner.
Grattis dessutom
Funkar GMT-ringen?
Sjukt nöjd
Funkar GMT-ringen?
Nä den funkar inte
Wow. Snygg. Fick man båten på köpet.?Känner att jag inte skriver så mycket och vågar inte visa mig riktigt bland trådarna. Hur som helst har jag köpt min första "riktiga" klocka
en Frederique Constant Runabout.Köpte den för lite mer än två veckor sedan och fullkomligt älskar den.
Kul att du fick tag i en BLNR! Har hört att de slut överallt o väntetiden är flera år o då vet man inte ens om man får någon
Sjukt nöjd
Hahaha o ja betala dessutom bara 2700:-Kul att du fick tag i en BLNR! Har hört att de slut överallt o väntetiden är flera år o då vet man inte ens om man får någon
Yes yesWow. Snygg. Fick man båten på köpet.?
Gratulerar! Bara att köra stenhårt i trådarna!Känner att jag inte skriver så mycket och vågar inte visa mig riktigt bland trådarna. Hur som helst har jag köpt min första "riktiga" klocka
en Frederique Constant Runabout.Köpte den för lite mer än två veckor sedan och fullkomligt älskar den.
Trevligt! Gratulerar!Funderade på en Omega "Vintage black" men avvaktar och köpte istället en sådan här =)
Tack Erik på #mrwatches för snabb leverans. Nu ska vi se om inte man kan få tag i en Omega "Spectre" också.
Känner att jag inte skriver så mycket och vågar inte visa mig riktigt bland trådarna. Hur som helst har jag köpt min första "riktiga" klocka
Såhär såg det ut förra veckan på Gran Canaria. Jag hade ställt in mig på att köpa en Hamilton Khaki day date. Lite efterforskningar innan resan resulterade i att jag hittade en passande affär med ett litet utbud på klockor i mellansegmentet. Personalen var mycket trevlig och lät mig glatt prova allt jag pekade på vilket snabbt resulterade i ett koas! Men ett mycket vackert sådant. Testade bland andra Oris, Longines några Seiko en av dem fanns bara i 50ex i Spanien och var mycket lovande ett tag. Men det hela slutade med en Khaki pilot day date efter mycket provande av olika modeller. Det är även samma klocka som används i filmen Interstellar.
Är sjukt nöjd med klockan och har använt den varje dag sedan inköp. Hamilton gör bra klockor. Synd att ingen återförsäljare finns i Sverige.
Stämmer tyvärr inte. Tvivlar starkt på att det är äkta rolex.Ja hitta den på blocket tror rolex ad får sånna som butiks inredning
Du kanske har rätt .. Men snygg som fan är denStämmer tyvärr inte. Tvivlar starkt på att det är äkta rolex.
Bilderna funkar tyvärr inte. Ser bara bilderna på boxenEn paketöppning som har fått vänta än vad som borde vara tillåtet, men nu måste jag ta tillfället att få dela denna med er. Rolex GMT Master har tilltalat mig sen barnsben men det var först för cirka ett år sedan som jag satte den överst på önskelistan över möjliga förvärv. Valet och velandet vandrade mellan såväl de äldre referenserna som de medelålders och tillslut bestämde jag mig för denna:
Som ni ser slutade historien med en 16710, 2001, med ett härligt slitet insert. Ursäkta mig för bildkvalitén då kamerahanden var gipsad vid paketöppningstillfället. Nu är dock det paketet öppnat också så allting gott!
Mycket fin, stort grattis!En paketöppning som har fått vänta än vad som borde vara tillåtet, men nu måste jag ta tillfället att få dela denna med er. Rolex GMT Master har tilltalat mig sen barnsben men det var först för cirka ett år sedan som jag satte den överst på önskelistan över möjliga förvärv. Valet och velandet vandrade mellan såväl de äldre referenserna som de medelålders och tillslut bestämde jag mig för denna:
Som ni ser slutade historien med en 16710, 2001, med ett härligt slitet insert. Ursäkta mig för bildkvalitén då kamerahanden var gipsad vid paketöppningstillfället. Nu är dock det paketet öppnat också så allting gott!
En paketöppning som har fått vänta än vad som borde vara tillåtet, men nu måste jag ta tillfället att få dela denna med er. Rolex GMT Master har tilltalat mig sen barnsben men det var först för cirka ett år sedan som jag satte den överst på önskelistan över möjliga förvärv. Valet och velandet vandrade mellan såväl de äldre referenserna som de medelålders och tillslut bestämde jag mig för denna:
Grattis! Underbart slitet insert!En paketöppning som har fått vänta längre än vad som borde vara tillåtet, men nu måste jag ta tillfället att få dela denna med er. Rolex GMT Master har tilltalat mig sen barnsben men det var först för cirka ett år sedan som jag satte den överst på önskelistan över möjliga förvärv. Valet och velandet vandrade mellan såväl de äldre referenserna som de medelålders och tillslut bestämde jag mig för denna:
Som ni ser slutade historien med en 16710, 2001, med ett härligt slitet insert. Ursäktar mig för bildkvalitén då kamerahanden var gipsad vid paketöppningstillfället. Nu är dock det även det paketet öppnat också så allting gott!