• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora paketöppningstråden

Wow, mer info tack, varför just denna magiska klocka osv!

Skit samma fresten, stort stort grattis till en av de grymmaste klockorna som finns, avis som fan ;)

Mvh
Micke

OK..
Ska skriva en liten text. Gillar roseguld väldigt mycket men tycker att AP och Hublot varit för stora. Från början har jag alltid sagt att jag aldrig skulle kunna köpa Rolex för att dem är för små. Men nu skulle jag ha svårt att gå tillbaka till AP eller Hublot efter jag haft Rolex. Känns helt enkelt för stora. Denna är en klocka som sticker ut lite, vilket jag gillar men ändå är den diskret efter som det är svart ring och inte guld. Denna fungerar till både jobb och privat eftersom den inte skriker så mycket. Nu inväntar jag bara mitt bruna Rubber B. Den kombon var enormt läcker till denna fina Oboy klocka :)
Innan denna hade jag 116710BLNR samt Hublot Big Bang Roseguld. Men detta är något mitt emellan och helt mitt i prick på stl.
Hoppas detta kan göra att fler får upp intresset för denna. :) Jag skulle säga att denna är både sportig och fin, vilket då går till allt.

Inte så dum den där... Blir det ett brunt Rubber B till sommaren?

Edit: Såg att det redan var på väg ett sommargummi! Bra där :)

Ruggigt snygg!

Du måste dock släppa på lädret lite så du inte blir tvungen att amputera handen. ;)

Nu har man köpt sin drömklocka precis.
Bjuder på några bilder :)
image.jpg
image.jpg
image.jpg

LJUVLIG!!!!:cigar:

Har under en tid letat efter något intressant och bulkigt att varva med min Day-Date, häromdagen dök rackarn upp och jag var helt enkelt tvungen att slå till. Känns som ett trevlig och tooligt komplement.

616A1135.JPG
616A1136.JPG
616A1137.JPG
616A1139.JPG

616A1141.JPG
616A1148.JPG
616A1165.JPG
616A1161.JPG
616A1173.JPG
En GMT-C II 116718LN :D

IMG_2259.JPG

En lite sämre familjebild :angel: