• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora paketöppningstråden

Vad skall diskuteras i denna tråd?
Ursäkta om jag är dryg men det börjar bli lite tröttsamt med all paketöppning när det redan finns en samlingstråd.

4795923d96c11219354618cf93750c9eo.gif

Hej alla.

Är ny här på forumet men jag har läst här ganska länge. Mitt klockintresse har kommit och gått genom åren. Mitt senaste köp är en Breitling Aerospace Evo. Har kikat på den äldre modellen till och från genom åren men inte fören denna modell kom så kändes köpet självklart för mig. Gillar utseendet på klockan och att den är så lätt. Enda nackdelen jag hittills efter några dagar känt är att armbandet känns aningen vasst och ger mig lite skav på armen. Är van en Breitling Emergency med den äldre länken som är rundare i kanterna. Knäppte några bilder på klockan och hoppas det kan inspirera andra som gillar denna modell.

Tack för et trevligt forum.

Breitling  Aerospace Evo_5.jpg

Breitling  Aerospace Evo_6.jpg

Breitling  Aerospace Evo_1.jpg

Breitling  Aerospace Evo_2.jpg

Breitling  Aerospace Evo_3.jpg

Breitling  Aerospace Evo_4.jpg

Hej alla.

Är ny här på forumet men jag har läst här ganska länge. Mitt klockintresse har kommit och gått genom åren. Mitt senaste köp är en Breitling Aerospace Evo. Har kikat på den äldre modellen till och från genom åren men inte fören denna modell kom så kändes köpet självklart för mig. Gillar utseendet på klockan och att den är så lätt. Enda nackdelen jag hittills efter några dagar känt är att armbandet känns aningen vasst och ger mig lite skav på armen. Är van en Breitling Emergency med den äldre länken som är rundare i kanterna. Knäppte några bilder på klockan och hoppas det kan inspirera andra som gillar denna modell.

Tack för et trevligt forum.

Breitling  Aerospace Evo_5.jpg

Breitling  Aerospace Evo_6.jpg

Breitling  Aerospace Evo_1.jpg

Breitling  Aerospace Evo_2.jpg

Breitling  Aerospace Evo_3.jpg

Breitling  Aerospace Evo_4.jpg

Den ser ovanligt bra ut! Ref på den?

Men för tusan vilka najsiga dinkor som man nästan missar numera!! GMT är itne dålig fy helvete!:D

Tillbaka
Topp