Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nice! Grattis!!!Igår dök den upp
Något jag velat prova länge.
Lite tillbehör..
En Sea-Dweller trippel 6:a
Och så obligatoriskt handledare från idag!
Tack för mig!
Grattis. Fin den där.Vad är det man säger? I elfte timmen, sista minuten eller det va på det berömda håret!
Den eventuella prishöjningen, var nog det som fick mig att dra ut tummen och komma till skott! Det och hjälpen jag har fått, tack @leben , @JakobZ och Nymans ur Sthlm. Tack också Nymans ur i Västerås för länkjusteringen på hemvägen, trevliga killar som jag definitivt kommer trakassera oftare i framtiden. Så här här den, min första sprillans nya klocka! Den är precis som jag vill ha den, svart tavla, Jubilee och Roulettedatum!
Bra val, är sjukt sugen på en med diamanttavlaVad är det man säger? I elfte timmen, sista minuten eller det va på det berömda håret!
Den eventuella prishöjningen, var nog det som fick mig att dra ut tummen och komma till skott! Det och hjälpen jag har fått, tack @leben , @JakobZ och Nymans ur Sthlm. Tack också Nymans ur i Västerås för länkjusteringen på hemvägen, trevliga killar som jag definitivt kommer trakassera oftare i framtiden. Så här här den, min första sprillans nya klocka! Den är precis som jag vill ha den, svart tavla, Jubilee och Roulettedatum!
Grattis!Igår dök den upp
Lite tillbehör..
Tack för mig!
Grattis Grattis!Vad är det man säger? I elfte timmen, sista minuten eller det va på det berömda håret!
Kör.......Bra val, är sjukt sugen på en med diamanttavla
Mycket fin! Bra köpIgår dök den upp
Lite tillbehör..
Tack för mig!
Super fin! GrattisVad är det man säger? I elfte timmen, sista minuten eller det va på det berömda håret!
Ännu en Speedmaster!
Jag som föredrar något mindre klockor med rena urtavlor utan en massa tjafs blev totalt överrumplad i slutet av förra året när Speedmasterfebern drabbade mig-hårt!
Pga av ett nyförvärv i november hade jag ingen möjlighet att hänga på Rob's generösa erbjudande men började så smått lirka lite med Bergström's. Lite gick att göra men inte i närheten av 25%. Tankarna vandrade såklart till Ch24 och jag hade så gott som bestämt mig för en handlare i Tyskland. Men så i förmiddags åkte jag in till Bergström's av en annan orsak och när jag ändå var där var det ju lika bra att fråga igen om priset på Speedy'n. Det blev inga 25% rabatt idag heller men ändå två nöjda parter. Vem vet när man nästa gång har möjlighet att handla nytt över disk igen. Lägg därtill trevlig personal, fin service och en riktigt god espresso samt att man byggt på förhållandet inför framtiden så känns det väldigt bra. Icke heller att förglömma: jag fick klockan bums!
Ok, ni har alla sett det förut men här kommer den!
Jättestora boxen
Stora boxen
Min egna, helt nya Speedmaster!
WS
Shine on, You crazy lume!
Tack för att ni läste!
Tack så mycket! Känns så jä-la rätt!Välkommen till Speedy-klubben @JohnZ! Du kommer inte att bli besviken.
Det är för att det är rätt, helrätt!Tack så mycket! Känns så jä-la rätt!
Det kanske får bli nästa för mig med...Ännu en Speedmaster!
Jag som föredrar något mindre klockor med rena urtavlor utan en massa tjafs blev totalt överrumplad i slutet av förra året när Speedmasterfebern drabbade mig-hårt!
Pga av ett nyförvärv i november hade jag ingen möjlighet att hänga på Rob's generösa erbjudande men började så smått lirka lite med Bergström's. Lite gick att göra men inte i närheten av 25%. Tankarna vandrade såklart till Ch24 och jag hade så gott som bestämt mig för en handlare i Tyskland. Men så i förmiddags åkte jag in till Bergström's av en annan orsak och när jag ändå var där var det ju lika bra att fråga igen om priset på Speedy'n. Det blev inga 25% rabatt idag heller men ändå två nöjda parter. Vem vet när man nästa gång har möjlighet att handla nytt över disk igen. Lägg därtill trevlig personal, fin service och en riktigt god espresso samt att man byggt på förhållandet inför framtiden så känns det väldigt bra. Icke heller att förglömma: jag fick klockan bums!
Jättestora boxen
Stora boxen
WS
Tack för att ni läste!
Klockan jag måste äga någon gång! Den är så otroligt vacker!Ännu en Speedmaster!
Jättestora boxen
Stora boxen
WS
Tack för att ni läste!
Känslan just nu är gryymt skön!Vackert! (Klock)världens mest kanske mest uttjatade uttryck men here goes; en klassisk Speedy är aldrig fel!
Det tycker jag absolut!Det kanske får bli nästa för mig med...
Livet är för kort för att inte unna sig en Speedy!Klockan jag måste äga någon gång! Den är så otroligt vacker!
Vad är det man säger? I elfte timmen, sista minuten eller det va på det berömda håret!
Apsnygg. GrattisDå har man redan brutit löftet om en ut innan det kommer en in. Men denna fastnade på näthinnan och var svår att slita sig ifrån. Efter lite PM skickandes med @SjööSandström kunde vi till slut stänga affären. Tackar!En tissot med lemania 1341.