Snyggt! Grattis!Första rollen landade idag.
114060
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt! Grattis!Första rollen landade idag.
114060
Vackert!Har haft lite för höga ambitioner om min paketöppning så slänger upp mitt nyförvärv här så får vi se om jag får tid att göra den paketöppning jag tänkte...
Sjukt nöjd iaf
TackarVackert!
Snyggt! GrattisSå där nu har äntligen något nytt landat.
Nu kanske ni kan gissa vad det är?
Fan heller att det är en g-shock.
Det är ju en...
Och bredvid sin kompis. Utgör en rätt bra duo.
Så det var du som knep den. Grattis och välkommen.Har följt forumet länge, nu nybliven medlem. Glad klockentusiast från landets sydöstra framsida... Har haft några klockor genom åren men aldrig upplevt glädjen och uppmärksamheten som senast köpet gett! 16710 med 3186. Allt i grymt nyskick. Precis som beskrivet. Tack till Daniel på Jälmers Ur.
CongratsHar haft lite för höga ambitioner om min paketöppning så slänger upp mitt nyförvärv här så får vi se om jag får tid att göra den paketöppning jag tänkte...
Sjukt nöjd iaf
Första rollen landade idag.
114060
Fet, grattis!Har följt forumet länge, nu nybliven medlem. Glad klockentusiast från landets sydöstra framsida... Har haft några klockor genom åren men aldrig upplevt glädjen och uppmärksamheten som senast köpet gett! 16710 med 3186. Allt i grymt nyskick. Precis som beskrivet. Tack till Daniel på Jälmers Ur.
Jäklar grattis!Har följt forumet länge, nu nybliven medlem. Glad klockentusiast från landets sydöstra framsida... Har haft några klockor genom åren men aldrig upplevt glädjen och uppmärksamheten som senast köpet gett! 16710 med 3186. Allt i grymt nyskick. Precis som beskrivet. Tack till Daniel på Jälmers Ur.
Fin klocka, himla trist och onödigt på skadorna. Du får visa upp den sen när den är fixad.Fick hem en efterlängtad Heuerdykare idag från Schweiz, men paketöppningen blev bitterljuv. Trots att den var välpaketerad fick den ordentliga skador - helt trasig, bucklad och sönderböjd länk och krossat glas. Säljaren fotade klockan precis innan han skickade den (på armen och klockslag med dagens tidning enligt mina instruktioner), så det är utan tvekan postens hantering som har lett till skadan. Men frågan är hur jävla misshandlat paketet blev för att åstadkomma detta när klockan var väldigt välpaketerad med flera lager skyddsplast och gummi?! Nåväl. Ett par tusenlappar i reparationer får man väl acceptera när man gillar klockan. Tack Schweizisk post/PostNord. Tur att det i alla fall var en Heuer sub och inte en Rolex sub
Det verkar ju nästan vara sabotage. Tråkigt.Fick hem en efterlängtad Heuerdykare idag från Schweiz, men paketöppningen blev bitterljuv. Trots att den var välpaketerad fick den ordentliga skador - helt trasig, bucklad och sönderböjd länk och krossat glas. Säljaren fotade klockan precis innan han skickade den (på armen och klockslag med dagens tidning enligt mina instruktioner), så det är utan tvekan postens hantering som har lett till skadan. Men frågan är hur jävla misshandlat paketet blev för att åstadkomma detta när klockan var väldigt välpaketerad med flera lager skyddsplast och gummi?! Nåväl. Ett par tusenlappar i reparationer får man väl acceptera när man gillar klockan. Tack Schweizisk post/PostNord. Tur att det i alla fall var en Heuer sub och inte en Rolex sub
Satan! Verkar ju helt sjukt att nåt sånt kan hända i "vanlig" posthantering.. Nog för att postnord/budfirmor inte är jättekända för att värna om sakerna som folk skickar, men ändå, dom måste ju typ ha spelat fotboll med ditt paket. Du får glädjas åt att den kommer vara tiptop när den är tillbaka från service i alla fallFick hem en efterlängtad Heuerdykare idag från Schweiz, men paketöppningen blev bitterljuv. Trots att den var välpaketerad fick den ordentliga skador - helt trasig, bucklad och sönderböjd länk och krossat glas. Säljaren fotade klockan precis innan han skickade den (på armen och klockslag med dagens tidning enligt mina instruktioner), så det är utan tvekan postens hantering som har lett till skadan. Men frågan är hur jävla misshandlat paketet blev för att åstadkomma detta när klockan var väldigt välpaketerad med flera lager skyddsplast och gummi?! Nåväl. Ett par tusenlappar i reparationer får man väl acceptera när man gillar klockan. Tack Schweizisk post/PostNord. Tur att det i alla fall var en Heuer sub och inte en Rolex sub
Fyfan. Rätt avundsjuk nu! Stort grattisHar följt forumet länge, nu nybliven medlem. Glad klockentusiast från landets sydöstra framsida... Har haft några klockor genom åren men aldrig upplevt glädjen och uppmärksamheten som senast köpet gett! 16710 med 3186. Allt i grymt nyskick. Precis som beskrivet. Tack till Daniel på Jälmers Ur.
Stort jekla grattis! Riktigt najs!Har följt forumet länge, nu nybliven medlem. Glad klockentusiast från landets sydöstra framsida... Har haft några klockor genom åren men aldrig upplevt glädjen och uppmärksamheten som senast köpet gett! 16710 med 3186. Allt i grymt nyskick. Precis som beskrivet. Tack till Daniel på Jälmers Ur.
Hur fan har det gått till!Fick hem en efterlängtad Heuerdykare idag från Schweiz, men paketöppningen blev bitterljuv. Trots att den var välpaketerad fick den ordentliga skador - helt trasig, bucklad och sönderböjd länk och krossat glas. Säljaren fotade klockan precis innan han skickade den (på armen och klockslag med dagens tidning enligt mina instruktioner), så det är utan tvekan postens hantering som har lett till skadan. Men frågan är hur jävla misshandlat paketet blev för att åstadkomma detta när klockan var väldigt välpaketerad med flera lager skyddsplast och gummi?! Nåväl. Ett par tusenlappar i reparationer får man väl acceptera när man gillar klockan. Tack Schweizisk post/PostNord. Tur att det i alla fall var en Heuer sub och inte en Rolex sub
Helt jävla vansinne. Glad att du tar det med någorlunda ro. Extremt fin "subage" dock!!! Ser fin ut på jubilee. Vad är det för ref på denna?Fick hem en efterlängtad Heuerdykare idag från Schweiz, men paketöppningen blev bitterljuv. Trots att den var välpaketerad fick den ordentliga skador - helt trasig, bucklad och sönderböjd länk och krossat glas. Säljaren fotade klockan precis innan han skickade den (på armen och klockslag med dagens tidning enligt mina instruktioner), så det är utan tvekan postens hantering som har lett till skadan. Men frågan är hur jävla misshandlat paketet blev för att åstadkomma detta när klockan var väldigt välpaketerad med flera lager skyddsplast och gummi?! Nåväl. Ett par tusenlappar i reparationer får man väl acceptera när man gillar klockan. Tack Schweizisk post/PostNord. Tur att det i alla fall var en Heuer sub och inte en Rolex sub
GrattisHar följt forumet länge, nu nybliven medlem. Glad klockentusiast från landets sydöstra framsida... Har haft några klockor genom åren men aldrig upplevt glädjen och uppmärksamheten som senast köpet gett! 16710 med 3186. Allt i grymt nyskick. Precis som beskrivet. Tack till Daniel på Jälmers Ur.
fin årgång! den bästa faktiskt.Jag som inte skulle köpa någon mer klocka...sen dök den upp en 1680 från 77 (mitt födelse år) .... Jag var helt enkelt tvungen att slå till
Grattis till en cool modell i ett unikt skickHar följt forumet länge, nu nybliven medlem. Glad klockentusiast från landets sydöstra framsida... Har haft några klockor genom åren men aldrig upplevt glädjen och uppmärksamheten som senast köpet gett! 16710 med 3186. Allt i grymt nyskick. Precis som beskrivet. Tack till Daniel på Jälmers Ur.
Tack!Congrats
Ingen paketöppning direkt då det inte var något paket inblandat. Träffade däremot @Sullstrom i veckan för lite gott snack, kaffe och affär Fullset Rolex 16710, -96 i ett underbart skick. Sjukt nöjd!
Riktigt fin, grattis!Ingen paketöppning direkt då det inte var något paket inblandat. Träffade däremot @Sullstrom i veckan för lite gott snack, kaffe och affär Fullset Rolex 16710, -96 i ett underbart skick. Sjukt nöjd!
Tackar! Runt 50', det är där i krokarna dom ligger.Fint, förstår att du är nöjd! Får man fråga vad du fick ge? Jag spanar själv på en liknande nämligen. Grattis förresten!
Tack!Riktigt fin, grattis!