Fick den här rackaren häromdagen.
94110.
94110.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fick den här rackaren häromdagen.
94110.
Supersnygg!!!!!Köpte en tidig 30års present till mig själv . Har haft den någon vecka men inte använt den tills nu.
Kul att plocka ut en helt nu Daytona fyller bara 30 en gång
/ Kristoffer
Köpte en tidig 30års present till mig själv . Har haft den någon vecka men inte använt den tills nu.
/ Kristoffer
Den måste du ge oss fler bilder av! Grattis!Rolex OysterQuartz 19018. Guld med pyramidtavla. Smaskens.
Kanske får en egen tråd framöver.
Bra, mycket bra! Grattis!Fick den här rackaren häromdagen.
94110.
Rolig tavla!Rolex OysterQuartz 19018. Guld med pyramidtavla. Smaskens.
Riktig snygg klocka. Tack för att du delar med dig. Jag vill se på fler bilderRolex OysterQuartz 19018. Guld med pyramidtavla. Smaskens.
Grattis!Köpte en tidig 30års present till mig själv . Har haft den någon vecka men inte använt den tills nu.
/ Kristoffer
Vansinnigt vacker. Instämmer i kören av "ge oss en tråd med många bilder"-önskare.Rolex OysterQuartz 19018. Guld med pyramidtavla. Smaskens.
Blev med 16613 igen. Den här gången en svart. Får se om den blir blå när sommaren kommer närmare. Köpte den här på KS. Ryktet säger att det är en riktig KS vandringspokal. Så nu är jag väl klocksvåger med ännu fler här på KS.
Grattis, mycket finNy klocka nu. Varit sugen på att testa denna ett tag nu, och äntligen fick jag till en bra deal. Stort tack till @Kakob för affären! Behöver jag säga att jag är väldigt nöjd?
Sjukt cool, grattisRolex OysterQuartz 19018. Guld med pyramidtavla. Smaskens.
Stort Grattis!Köpte en tidig 30års present till mig själv . Har haft den någon vecka men inte använt den tills nu.
/ Kristoffer
GrattisDå inget lockade från Basel i år. Så fick det bli från förra årets...........
Har sneglat på guld ett tag. Men inte tyckt jag har kunnat "bära" upp det. Men med "Everose" och utan länk blir det en helt annan grej tycker jag.
Grattis grattis till DJ:nEfter en lång tid utav beslutsångest så kände jag att det var dags att bestämma sig. Det blev en Datejust 1601 från 1967. Glad påsk!
Riktigt go! Wow vilken tavla!Rolex OysterQuartz 19018. Guld med pyramidtavla. Smaskens.
Grattis till ett härligt ur samt grattis till födelsedagenKöpte en tidig 30års present till mig själv . Har haft den någon vecka men inte använt den tills nu.
/ Kristoffer
Läskigt bra tavla! Måste vara rätt svårt att fånga hela härligheten på bild antar jag...Rolex OysterQuartz 19018. Guld med pyramidtavla. Smaskens.
Grattis x2Köpte en tidig 30års present till mig själv . Har haft den någon vecka men inte använt den tills nu.
/ Kristoffer
Köpte en tidig 30års present till mig själv . Har haft den någon vecka men inte använt den tills nu.
/ Kristoffer
Alltid kul med nytt, grattis till den!Har i mitt liv inte köpt många nya klockor trots att jag snart blir 50, har dock fått en del och köpt en hel del begagnade då jag mest gillar vintage klockor. Men nu kände jag att det var dags för något helt nytt.
Det blev en Certina DS-1 Small Second Automatic i svart då jag alltid gillat Certina och har en liten kärlek till svarta tydliga tavlor.
Här är den med mina andra "moderna" klockor Certina DS Furious och Tissot Tradition Gent. Tissoten får kanske ge sig av då det börjar bli lite för många liknande klockor i samlingen, nästa gång får det nog bli något i vitt eller guld
Jag är allt lite kluven till det. Visst är det kul att öppna paket och allt är nytt och orört men jag är även svag för gamla slitna saker som har levt ett händelserikt liv. Tråkigast är nog egentligen begagnade halvfina saker som levt största delen av sitt liv undanstoppade i någon låda, då har dom liksom varken själen eller nykänslan i behåll.Alltid kul med nytt, grattis till den!
Jag är allt lite kluven till det. Visst är det kul att öppna paket och allt är nytt och orört men jag är även svag för gamla slitna saker som har levt ett händelserikt liv. Tråkigast är nog egentligen begagnade halvfina saker som levt största delen av sitt liv undanstoppade i någon låda, då har dom liksom varken själen eller nykänslan i behåll.
Grymt fet, grattis!Köpte en SRP777 idag hos Magnussons Ur.
Trevlig klocka, gummit känns dock lite för stort och bulkigt. Blir att fixa ett annat gummi.