Ruben
Silver
Riktigt nice, blivande klassikerIdag fick jag paket!
Fullset från Sep 2015. Ren magi!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt nice, blivande klassikerIdag fick jag paket!
Idag fick jag paket!
Hehe tack! Ja den blev inte häftigare än så. Har lite nytt på G, kanske blir lite mer utförligt dåBara så!??!
Grattis!!
Idag köpte jag mig något basic, absolut inte så speciellt eller fett. Men lätt älskvärt, en klassiker
Rolex 1601 Datejust
råkade hamna gömt i citatet! Men grymt fin klocka!Idag fick jag paket!
Grymt fin!
Som ett barn på julafton tackGrattis! Alltid kul med något nytt på handleden.
Nu missade du nog att skriva något!(ingenting)
Know the feelingSom ett barn på julafton tack
Vackert!Idag fick jag paket!
Datejust är alltid rätt! Grattis!Idag köpte jag mig något basic, absolut inte så speciellt eller fett. Men lätt älskvärt, en klassiker
Rolex 1601 Datejust
Den röda är bäst! Grattis!Idag fick jag paket!
Japp! TackarDen röda är bäst! Grattis!
Sneglat länge på en och det känns så rätt! Tack!Datejust är alltid rätt! Grattis!
Grattis till klassikern är alltid trevligt att få se DJ:n här på forumet!Idag köpte jag mig något basic, absolut inte så speciellt eller fett. Men lätt älskvärt, en klassiker
Rolex 1601 Datejust
Tackar! Man blir glad av DJ!Grattis till klassikern är alltid trevligt att få se DJ:n här på forumet!
Classic, mycket fint köp!Idag köpte jag mig något basic, absolut inte så speciellt eller fett. Men lätt älskvärt, en klassiker
Rolex 1601 Datejust
Tack så mycket!Classic, mycket fint köp!
GrattisIdag fick jag paket!
Roligt kit. Stroopwafels, mmmmm... Grattis till klockan ocksåUPS hälsade på...
Kaka och Cape Cod på köpet
Trevlig låda
Alltid trevligt med extra tillbehör
Zelos Helmsman Bronze DLC Black Dial
Nummer 40 av 50
Wristshot
Kikade in på Seriouswatches för att spana på en Orient Classic egentligen, men klickade hem denna istället.
Riktigt kul med en bronze klocka med inre bezel i stil med de gamla kompressor dykarna som jag antar att denna har inspirerats av.
Tackar, min son blev glad ocksåRoligt kit. Stroopwafels, mmmmm... Grattis till klockan också
UPS hälsade på...
Kaka och Cape Cod på köpet
Trevlig låda
Alltid trevligt med extra tillbehör
Zelos Helmsman Bronze DLC Black Dial
Nummer 40 av 50
Wristshot
Kikade in på Seriouswatches för att spana på en Orient Classic egentligen, men klickade hem denna istället.
Riktigt kul med en bronze klocka med inre bezel i stil med de gamla kompressor dykarna som jag antar att denna har inspirerats av.
Kan va de snyggaste jag sett! :ORolex OysterQuartz 19018. Guld med pyramidtavla. Smaskens.
Kanske får en egen tråd framöver.
Stort!! Grattis till bästa rollen!!Köpte en tidig 30års present till mig själv . Har haft den någon vecka men inte använt den tills nu.
Kul att plocka ut en helt nu Daytona fyller bara 30 en gång
/ Kristoffer
Perfekt sommarklocka, grattis!Nytt som trillat in! Tack @Oli för en trevlig affär
Tänkte först fixa en egen tråd men är så förbannat lat. Det här hände igår!