Precis fått hem och monterat ett Seikogummi som jag köpt här på forumet.
Grymt gummi! Länken iof bra med, saknar min Velatura en hel del. Kommer bli en till om chansen finns i framtiden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Precis fått hem och monterat ett Seikogummi som jag köpt här på forumet.
Trevliga klockor! Min har varit beslagtagen av brorsan senaste typ året, men nu är det dags att den får lite tid på mig. Gummit gav den en helt ny look, blir kalas i sommarGrymt gummi! Länken iof bra med, saknar min Velatura en hel del. Kommer bli en till om chansen finns i framtiden
Fick denna i ett byte. Min första Sinn och jag är positivt överraskad. Det är en Sinn 103 st med plexi vilket ger den en skön vintage vibe. Inuti tickar ett Valjoux 7750 som är väldigt charmigt med sin högljudda och vobblande rotor. Storleken är perfekt med 41mm diameter, 47mm lug-to-lug och ca 13mm hög. Den kanske kunde vara lite lägre men inget som stör. Klockan är utplockad i september 2015 och kom på länk samt 2 läderband. Funkar även kanon på Nato. Denna får bli min följeslagare på skidsemestern i helgen. Frågan är bara på vilket band
Stort grattis till en riktig klassiker! Tycker GT är rätt variant på Reverson och kompletterar verkligen din fina och "välkomponerade" samling. Snygg ny box för JLC och även den andra var riktigt fin, vad är det för tillverkare på den lådan?Ett skifte har skett i klocklådan under påsken. S&S Chronolink hittade en ny ägare via Klocksnack och en Jaeger-LeCoultre Reverso Grande Taille flyttade in i dess ställe. Några bilder för att föreviga detta hör till förstås.
Nedan i sällskap med sina nya vänner, Glashütte Original Senator Sixties Chronograph, Panerai Radiomir 1940 (PAM512) och Rolex Submariner 16610.
GrattisNytt som trillat in! Tack @Oli för en trevlig affär
Fan vad bra, grattis!Tänkte först fixa en egen tråd men är så förbannat lat. Det här hände igår!
Clean! Stort GrattisEtt skifte har skett i klocklådan under påsken. S&S Chronolink hittade en ny ägare via Klocksnack och en Jaeger-LeCoultre Reverso Grande Taille flyttade in i dess ställe. Några bilder för att föreviga detta hör till förstås.
Nedan i sällskap med sina nya vänner, Glashütte Original Senator Sixties Chronograph, Panerai Radiomir 1940 (PAM512) och Rolex Submariner 16610.
Snyggt Cliff, Grattis!
Har länge varit sugen på den här fula ankungen. Kan tänka mig att den är en vattendelare, men jag tycker att den är riktigt trevlig - fulsnygg.
Efter mindre än en vecka anlände paketet, från Japan. Imponerande.
Bra och färgglatt packat
Ännu ett lager...
Tada! En Tag Heuer 3000.
Det obligatoriska:
Det är även beställt ett gummi, men jag gillar ändå länken så den får sitta på ett litet tag. Sen får vi se vad som händer. Så, vad tycks?
Ser bra ut. Grattis!Fick denna i ett byte. Min första Sinn och jag är positivt överraskad. Det är en Sinn 103 st med plexi vilket ger den en skön vintage vibe. Inuti tickar ett Valjoux 7750 som är väldigt charmigt med sin högljudda och vobblande rotor. Storleken är perfekt med 41mm diameter, 47mm lug-to-lug och ca 13mm hög. Den kanske kunde vara lite lägre men inget som stör. Klockan är utplockad i september 2015 och kom på länk samt 2 läderband. Funkar även kanon på Nato. Denna får bli min följeslagare på skidsemestern i helgen. Frågan är bara på vilket band
Snygg klocka, och riktigt härlig färg på gummibandet, ser fram emot ett WS med det monterat!blev en NY-0040-17LEM idag
den blåa limitedversionen av promaster 0040
helt såld på denna citizenmodell
Just for u my friend,,,Snygg klocka, och riktigt härlig färg på gummibandet, ser fram emot ett WS med det monterat!
En får tacke! Det där ser jefligt bra ut! Perfekt sommarkombo enligt migJust for u my friend,,,
dynamisk duoEn får tacke! Det där ser jefligt bra ut! Perfekt sommarkombo enligt mig
Ha ha, mycket bra där!dynamisk duo
Vilken feting, grattis!Just for u my friend,,,
Tack tack ...och imorgon tar jag oskulden på AP. En RO landar hemma. #braveckaSnyggt Cliff, Grattis!
Gaaaalet skön sommar- och badklocka. Måste kolla upp denna.blev en NY-0040-17LEM idag
den blåa limitedversionen av promaster 0040
helt såld på denna citizenmodell
Skaplig vecka! Du får posta i massorTack tack ...och imorgon tar jag oskulden på AP. En RO landar hemma. #bravecka
Så rätt! Grattis!Den här landade idag. Kommer nytt på måndag också.
Den här landade idag. Kommer nytt på måndag också.
Wow! Vräkigt och så fett! GrattisDen här landade idag. Kommer nytt på måndag också.
Hell no, så JÄVLA fet! GRATTISDen här landade idag. Kommer nytt på måndag också.
Nån som stavat fel till onsdag?Den här landade idag. Kommer nytt på måndag också.
Tack. Guld, vit tavla och spansk datumskiva gvs. Svårt med mer slisk!Nån som stavat fel till onsdag?
Fin!
Säg till när du är sugen på något som är solittDen här landade idag. Kommer nytt på måndag också.
Den var ju redan bokad åt din 16613 vänSäg till när du är sugen på något som är solitt