Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
fet
Blev denna idag söker dock fortfarande efter 116520!
Den i Eskilstuna?
Grattis till en stenhård diver.
Snyggt! Alla borde ha en Batman, och med Alla menar jag Cliff!
tackGrattis till en stenhård diver.
Den i Eskilstuna?
Hade kontakt med honom, men när jag hade bestämt mig att köpa hade du redan sagt att du skulle ha den... Grym modell!Yes! Brände dit efter jobbet!
Hade kontakt med honom, men när jag hade bestämt mig att köpa hade du redan sagt att du skulle ha den... Grym modell!
Grattis
fan vad bra, grattis
tackGrattis
tackKul, grattis!
fan vad bra, grattis
BLNR är alltid bra, grattis!
Blev en mjäkig dykare till.
TackAlltid kul med nya grejer, bra början på helgen. Grattis!
Schyst ställ, vart fick du tag i det?Idag låg ett paket på dörrmattan när jag kom hem. Bara en liten grej, men kul att posta ändå =)
Nu saknas ju bara en Omega. Gärna Speedmaster..
Kom ett litet paket från Gotlands Ur denna fredag!
Kul att starta denna fredag med lite färg och roligt att vara med Swatch 
Blev en liten whiskey också
Tack! Ja, denna blev min första. Ett bra avstamp mot nästa som nog får bli i solitt guldAldrig fel med en Day-date, grattis!
Tack! Ja, denna blev min första. Ett bra avstamp mot nästa som nog får bli i solitt guld
Stilig! Grattis.En speedy fick bli det nya tillskottet! Känns som en keeper men det får tiden utvisa