tissoter
Guld
Exakt, vet du vad den där mäter? 40?ja att en klocka liknar en annan betyder inte att den är sämre utan det kan vara precis tvärt om. Tycker också den är lite "stilrenare".
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Exakt, vet du vad den där mäter? 40?ja att en klocka liknar en annan betyder inte att den är sämre utan det kan vara precis tvärt om. Tycker också den är lite "stilrenare".
Trevligt! Var köpte du den? Pris?
Då vart man med g-shock. Trevlig sak.
Caliroots. Typ 1300. De hade lite rea häromdagen.Trevligt! Var köpte du den? Pris?
Det stämmer. 40mmExakt, vet du vad den där mäter? 40?
Ska kolla lite närmare på den där alltså, mycket intressant.Det stämmer. 40mm
Här finns lite info:Ska kolla lite närmare på den där alltså, mycket intressant.
Tackar så mycket! Nu slapp jag till och med söka. Vilken serviceHär finns lite info:
https://bulangandsons.com/tudor-big-block/
Det finns även en tråd här på KS:
https://klocksnack.se/threads/tudor-chrono-big-block.10892/
Riktigt nice. Stort grattis.Det kom ett paket igår:
Från känd tillverkare:
Härligt fin låda:Ja, ni gissade rätt:
AQUA TERRA MASTER CO-AXIAL 41.5 MM
Fina applicerade index:
Snygg som sjutton på armen:
Mycket nöjd:
Trevlig helg på er!
Grattis till fin Winde och alltid trevligt att träffas. Ser fram emot en GTG.
Snyggt!!! Grattis.Vänstra kom idag, högra har jag postat tidigare men den landade i onsdags.
Tusan vilken läcker Diver. Blir så sugen. Grattis. Btw är tungsten dyrare och ovanligare än vanliga Landsort?Har med hjälp av @holma20 funnit en Sjöö Sandström Landsort D1 Tungsten. Tack som tusan för det.
Bilderna är inte banbrytande då jag ville få på mig uret så fort som möjligt , men men, här är dom:
Slår index med knapp marginal, trean på ingång?? Stort grattis.Två Rolex på typ lika många veckor. Känns bra!
Stort Grattis till bådaTvå Rolex på typ lika många veckor. Känns bra!
Zenith A782
38mmCool! Vad är det för mått?
Fet klocka! GrattisJag har länge gått och suktat efter en kronograf. En kronograf som väcker rätt känslor hos mig.
Efter en tid i väntan dök, till min stora glädje, ett tillfälle upp.
Igår hämtade jag ut paketet...
Tudor "Big Block" ref. 79160
Grattis vilka färgerZenith A782
Riktigt trevlig! Å grymma bilderZenith A782
Tuff!Zenith A782
Priset tror jag är detsamma, sen om den är ovanligare vet jag faktiskt inte, kanske lite med tanke på att kronan sitter på vänster sida...Tusan vilken läcker Diver. Blir så sugen. Grattis. Btw är tungsten dyrare och ovanligare än vanliga Landsort?
Zenith A782
Skön tavla. Grattis.Zenith A782
Två Rolex på typ lika många veckor. Känns bra!
Uttagen i mars med all plast kvar.Najs! Vad fick du tag på för blnr?
/D
Faaan va najs! Nu blir jag lite ledsen att jag köpte en dassig från sept 15Uttagen i mars med all plast kvar.
Det kom ett paket igår:
Från känd tillverkare:
Härligt fin låda:Ja, ni gissade rätt:
AQUA TERRA MASTER CO-AXIAL 41.5 MM
Fina applicerade index:
Snygg som sjutton på armen:
Mycket nöjd:
Trevlig helg på er!
Grattis, riktigt fin klocka och bilderna var fantastiska!Zenith A782