Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis! Ser bekant ut Här är min paketöppning från december. Men dina bilder är bättre.Det kom ett paket igår:
Från känd tillverkare:
Härligt fin låda:Ja, ni gissade rätt:
AQUA TERRA MASTER CO-AXIAL 41.5 MM
Fina applicerade index:
Snygg som sjutton på armen:
Mycket nöjd:
Trevlig helg på er!
ÄNTLIGEN dags att få posta här!!
Imorse plingar det i mobilen att paket finns att hämta ut på mitt coop och ledig som man är idag springer man ut direkt
Vad kan detta vara??
Börjar bra!
Seiko SARB065 förstås!! Vilken skönhet.. gått och suktat efter denna ett bra tag och plötsligt kommer @Nic och säger att han har en att sälja.. Klart man nappar direkt!
Tack som fan för en smidig affär och en underbart vacker klocka!
Såklart kommer också ett byxskott på nya älsklingen
Ser ut som försändelsen åkt på lite stryk under vägen så jag är glad att den kom fram hel.ÄNTLIGEN dags att få posta här!!
Imorse plingar det i mobilen att paket finns att hämta ut på mitt coop och ledig som man är idag springer man ut direkt
Vad kan detta vara??
Börjar bra!
Seiko SARB065 förstås!! Vilken skönhet.. gått och suktat efter denna ett bra tag och plötsligt kommer @Nic och säger att han har en att sälja.. Klart man nappar direkt!
Jadå är väl sånt man får räkna med men klockan är iallafall i gott skick och det är det som räknasSer ut som försändelsen åkt på lite stryk under vägen så jag är glad att den kom fram hel.
Tack själv för affären. Klockan sitter verkligen som en smäck på dig!
Det kom ett paket igår:
Från känd tillverkare:
Fina applicerade index:
Mycket nöjd:
Trevlig helg på er!
Haha känner igen den där ruschen som blir till ombudet, man är ju där innan man ens läst klart deras sms. Grattis förresten.ÄNTLIGEN dags att få posta här!!
Vad kan detta vara??
Börjar bra!
Riktigt fin! Vad tycker du om den då? Är sugen på att köpa en men inte fått tummen ur!Kom ett litet paket från Gotlands Ur denna fredag!
Kul att starta denna fredag med lite färg och roligt att vara med Swatch 
Blev en liten whiskey också
Riktigt go! grattisDet kom ett paket igår:
Från känd tillverkare:
Fina applicerade index:
Mycket nöjd:
Trevlig helg på er!
Grymt fin! Ligger på min inköpslista ocksåÄNTLIGEN dags att få posta här!!
Vad kan detta vara??
Börjar bra!
Underbart. Blir mer och mer sugen på en speedy för varje gång jag ser någon posta enEn speedy fick bli det nya tillskottet! Känns som en keeper men det får tiden utvisa
Som ett barn på julaftonHaha känner igen den där ruschen som blir till ombudet, man är ju där innan man ens läst klart deras sms. Grattis förresten.
Kör!! Så vacker i vårsolenGrymt fin! Ligger på min inköpslista också
Mycket trevligt ur!!Det kom ett paket igår:
Från känd tillverkare:
Fina applicerade index:
Mycket nöjd:
Trevlig helg på er!
Satan! Riktigt fetRolex OysterQuartz 19018. Guld med pyramidtavla. Smaskens.
Kanske får en egen tråd framöver.
Bravo!Vänstra kom idag, högra har jag postat tidigare men den landade i onsdags.
Fantastiskt fin. Grattis!Det kom ett paket igår:
Från känd tillverkare:
Fina applicerade index:
Mycket nöjd:
Trevlig helg på er!
De kompletterar varandra! Men vilken kommer du att sälja först?Vänstra kom idag, högra har jag postat tidigare men den landade i onsdags.
DD. Fick farsan att pröjsa för GMTnDe kompletterar varandra! Men vilken kommer du att sälja först?
Grattis, visst är den magisk?!Det kom ett paket igår:
Från känd tillverkare:
Fina applicerade index:
Mycket nöjd:
Trevlig helg på er!
En speedy fick bli det nya tillskottet! Känns som en keeper men det får tiden utvisa
Snyggt!!!Vänstra kom idag, högra har jag postat tidigare men den landade i onsdags.
Har med hjälp av @holma20 funnit en Sjöö Sandström Landsort D1 Tungsten. Tack som tusan för det.
Bilderna är inte banbrytande då jag ville få på mig uret så fort som möjligt , men men, här är dom:
Väldigt fin! Grattis!ÄNTLIGEN dags att få posta här!!
Vad kan detta vara??
Börjar bra!
Har med hjälp av @holma20 funnit en Sjöö Sandström Landsort D1 Tungsten. Tack som tusan för det.
Bilderna är inte banbrytande då jag ville få på mig uret så fort som möjligt , men men, här är dom:
Jag har länge gått och suktat efter en kronograf. En kronograf som väcker rätt känslor hos mig.
Efter en tid i väntan dök, till min stora glädje, ett tillfälle upp.
Igår hämtade jag ut paketet...
Tudor "Big Block" ref. 79160