Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fin souvenir du fick med dig hem, grattis till en pärla!På väg hem från kortare säsong(alperna) och 20 min före boarding stötte man på klockaffären. Klassiska kommentaren till polarna "ska bara titta". Lite stressad var man men de löste sig och man slapp höra sig namn i speakern. Champagne upplevelsen får jag ta en annan gång.
GrattisPå väg hem från kortare säsong(alperna) och 20 min före boarding stötte man på klockaffären. Klassiska kommentaren till polarna "ska bara titta". Lite stressad var man men de löste sig och man slapp höra sig namn i speakern. Champagne upplevelsen får jag ta en annan gång.
Nu snackar vi sommarklocka!fick precis hem denna skönhet
Nu blev jag också sugen! Får ta och testa en i helgenNär posten kom med expressleverans och jag av en händelse var hemma blev jag allt för ivrig för att fotografera hela paketöppningen. Men men, känns ju ändå som att innehållet är det relevanta.
Blev helt såld på den här lilla plastiga skönheten för en vecka sen när jag såg en paketöppning här på forumet. Var tvungen att införskaffa en likadan!
Swatch Sistem51 Clouds ref SUTA401, en klocka från anrika quartz-jätten Swatch modellen baseras på deras mekaniska urverk med 90 timmars gångreserv, byggt på 51 delar som endast sitter ihop med en enda skruv. För en tusenlapp med frakt tycker jag att det är en fantastiskt intressant klocka som jag faktiskt tror kommer få en del handledstid dessutom. Rekommenderas, plastic is fantastic
Var inne och läste i tråden om månfas. 2h senare impulsbeställdes denna skönhet!
Efter drygt 3 veckor ihop känner jag mig helt klart nöjd! Tog en dag eller två att vänja sig med storleken men nu känns den helt rätt på armen.
Bild på urverket som alltså är in-house. Finishen ser bättre ut Irl, är inte speciellt bra fotograf.
Nu tar historien inte slut där, min bristande impulskontroll visade sig när jag var i Dubai förra veckan. Väl där fick farsan för sig att han minsann behövde en klocka så jag tog honom till Rolex-butiken. Ganska snabbt hade han bestämt sig för en Tudor BBB. Medan han gjorde köpet testade jag lite klockor. Fastnade för en SubC som jag visste att jag skulle köpa så småningom i framtiden, men nu blev så att jag klippte till direkt istället!
Fick med en parfym vilket verkar vara ganska ovanligt. Hittar ingen information på nätet om den.
Jag vill också ha! Var köpte du?När posten kom med expressleverans och jag av en händelse var hemma blev jag allt för ivrig för att fotografera hela paketöppningen. Men men, känns ju ändå som att innehållet är det relevanta.
Blev helt såld på den här lilla plastiga skönheten för en vecka sen när jag såg en paketöppning här på forumet. Var tvungen att införskaffa en likadan!
Swatch Sistem51 Clouds ref SUTA401, en klocka från anrika quartz-jätten Swatch modellen baseras på deras mekaniska urverk med 90 timmars gångreserv, byggt på 51 delar som endast sitter ihop med en enda skruv. För en tusenlapp med frakt tycker jag att det är en fantastiskt intressant klocka som jag faktiskt tror kommer få en del handledstid dessutom. Rekommenderas, plastic is fantastic
Underbar klocka! den kommer du inte tröttna på kan jag lovaNär posten kom med expressleverans och jag av en händelse var hemma blev jag allt för ivrig för att fotografera hela paketöppningen. Men men, känns ju ändå som att innehållet är det relevanta.
Det tycker jag absolut att du ska jag göra! Finns inte så mycket att förlora känner jagNu blev jag också sugen! Får ta och testa en i helgen
Plockade hem min från e-klockor.com, där var den billigast. "Nackdel" att det tog 4 arbetsdagar att få hem den, men de verkar skicka från Polen så det är förståeligt.Jag vill också ha! Var köpte du?
Riktigt cool är den! Jag tror den får stanna, finns liksom ingen anledning att inte ha den skön liten grej!Underbar klocka! den kommer du inte tröttna på kan jag lova
Verkligen inte... Jag köpte min från samma sida, dock tog det några dagar längre än förväntat, men vad gör detRiktigt cool är den! Jag tror den får stanna, finns liksom ingen anledning att inte ha den skön liten grej!
Nä precis, den kom ju i alla fall fram och det känns som det viktiga hahaVerkligen inte... Jag köpte min från samma sida, dock tog det några dagar längre än förväntat, men vad gör det
I denna prisklassen är det inget att bråka omNä precis, den kom ju i alla fall fram och det känns som det viktiga haha
Det är ju faktiskt så att man får man betalar för, och det innebär ju ofta inte bara produkten i sig som man köper utan även leverans/hela upplevelsen. Och e-klockor har redan väldigt pressade priser trots att de verkar vara godkända för försäljning av de märkerna i lägre prissegment hos Swatch group, så jag rekommenderar det helt klartI denna prisklassen är det inget att bråka om
Priserna är pressade redan från självaste Swatch group med tanken på plasten de använder sig av tillsammans med så få delar som möjligt. Hade klockan varit i stål så hade nog priset stigit till närmare 3-4k minimalt sätt! Lätt värt varenda krona i alla fallDet är ju faktiskt så att man får man betalar för, och det innebär ju ofta inte bara produkten i sig som man köper utan även leverans/hela upplevelsen. Och e-klockor har redan väldigt pressade priser trots att de verkar vara godkända för försäljning av de märkerna i lägre prissegment hos Swatch group, så jag rekommenderar det helt klart
Riktigt cool! Ska lätt kolla upp den Grattis till klockan!När posten kom med expressleverans och jag av en händelse var hemma blev jag allt för ivrig för att fotografera hela paketöppningen. Men men, känns ju ändå som att innehållet är det relevanta.
Tack! Japp, cool är den och som jag nämnde tidigare är det liksom inget att snacka om för 1000 spänn, helt klart det roligaste i den prisklassen (om man är sugen på något annat än Seiko SKX eller Orient Ray/Mako). Hoppas du skaffar en du ocksåRiktigt cool! Ska lätt kolla upp den Grattis till klockan!
Ja men absolut! Lite roligt med en såpass annorlunda klocka, och som du säger inget att snacka om rent prismässigt. Köper jag en kommer den såklart visas upp här på KS!Tack! Japp, cool är den och som jag nämnde tidigare är det liksom inget att snacka om för 1000 spänn, helt klart det roligaste i den prisklassen (om man är sugen på något annat än Seiko SKX eller Orient Ray/Mako). Hoppas du skaffar en du också
Smaken är som bakenGrattis till en riktigt fin klocka. Inte helt övertygad ang armbandsvalet men det är väl en smaksak
Se där, ska bli kul att höra mer om den....Kom idag lagom till helgen.
Tänk att posten skötte sig och jag slapp vänta till måndag.
Första intrycket är bra. Mycket pang för pengen är ju ett slitet uttryck men jag tycker det passar här.
Får se om det blir årets sommardykare.
Det var ett tag sen jag lade upp här. Eftersom @Ernesto redan gjort en bra tråd på denna tänkte jag bara lägga upp lite kul bilder. (PS han hade något jag ville ha och vice versa)
Bra jobbat. Snygg den där.Det var ett tag sen jag lade upp här. Eftersom @Ernesto redan gjort en bra tråd på denna tänkte jag bara lägga upp lite kul bilder. (PS han hade något jag ville ha och vice versa)